Startuje VI edycja Warsaw International Media Summit

W dniach 9 i 10 października br., czyli dzisiaj i jutro, w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się kluczowe dla rynku spotkanie liderów telekomunikacji, mediów i infrastruktury szerokopasmowej. W ramach tego spotkania zaplanowano VI edycję Warsaw International Media Summit, VI edycję konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Telekomunikacji i Mediów oraz III edycję konferencji Sieci Szerokopasmowe: Otwarci na Przyszłość. Wydarzenia te przez ostatnie lata wpisały się w kalendarz najważniejszych spotkań biznesowych branży mediowej i telekomunikacyjnej.

Posłuchaj
00:00

Podczas tegorocznej edycji kongresu Media Summit poruszone zostaną tematy związane z funkcjonowaniem branży mediowej i telekomunikacyjnej, m.in. wykorzystanie Big Data w biznesie, cyfryzacja i nowe częstotliwości, budowanie marki w świetle nowego modelu konsumpcji mediów. Uczestnicy dyskutować będą również o zmianie zachowania konsumenta na przestrzeni ostatniej dekady oraz sposobach sprostania ich oczekiwaniom. Spróbują odpowiedzieć na pytanie, jak polski rynek reklamowy uczynić bardziej atrakcyjnym dla międzynarodowych graczy.

W ramach konferencji Zmiany w Prawie uczestnicy będą mieli możliwość skonfrontowania ww. zagadnień z obecnym oraz zmieniającym się otoczeniem prawnym. Dodatkowo, w ramach konferencji Sieci Szerokopasmowe uzyskają odpowiedź na pytanie, co dalej z rozwojem sieci szerokopasmowych w  Polsce, jaka będzie rola regulatora na nowym  rynku, głównie w odniesieniu do regulacji działalności operatorów infrastruktury. Kluczowe osoby odpowiedzialne za rozwój infrastruktury wskażą, jak zoptymalizować koszty utrzymania sieci oraz skąd pozyskać środki na te działania.

Projekty współtworzone są przez Rady Programowe, w skład których wchodzą kluczowi przedstawiciele najwyższego szczebla administracji, prezesi największych spółek działających w sektorze telco/media, reprezentanci izb związanych z sektorem i autorytety branży. Zaangażowanie w przygotowanie projektów osób bezpośrednio wpływających na kształt rynku, gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wydarzeń, ciekawe dyskusje oraz pełną reprezentację rynku obecną na konferencjach.

W ramach kongresu odbędzie się Wielka Gala Best in Media, podczas której nagrodami NEWS uhonorowane zostaną osoby, firmy i przedsięwzięcia, które szczególnie przyczyniają się do rozwoju polskiego sektora mediów.

źródło: MM Conferences

Powiązane treści
Wasko buduje Pomorską Magistralę Teleinformatyczną oraz sieć szerokopasmową
Województwo świętokrzyskie buduje szerokopasmową sieć internetową
Przetarg na budowę sieci szerokopasmowej w Lubelskiem za 300 mln zł
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Produkcja elektroniki
NGK rozbuduje amerykański zakład wytwarzający komponenty sprzętu do produkcji półprzewodników
Produkcja elektroniki
Metale ziem rzadkich - najpotężniejsze narzędzie Chin w walce o dominację gospodarczą
Aktualności
Weidmüller ponownie w światowej czołówce - trzeci z rzędu złoty medal EcoVadis za zrównoważony rozwój
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów