Startuje VI edycja Warsaw International Media Summit

W dniach 9 i 10 października br., czyli dzisiaj i jutro, w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się kluczowe dla rynku spotkanie liderów telekomunikacji, mediów i infrastruktury szerokopasmowej. W ramach tego spotkania zaplanowano VI edycję Warsaw International Media Summit, VI edycję konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Telekomunikacji i Mediów oraz III edycję konferencji Sieci Szerokopasmowe: Otwarci na Przyszłość. Wydarzenia te przez ostatnie lata wpisały się w kalendarz najważniejszych spotkań biznesowych branży mediowej i telekomunikacyjnej.

Posłuchaj
00:00

Podczas tegorocznej edycji kongresu Media Summit poruszone zostaną tematy związane z funkcjonowaniem branży mediowej i telekomunikacyjnej, m.in. wykorzystanie Big Data w biznesie, cyfryzacja i nowe częstotliwości, budowanie marki w świetle nowego modelu konsumpcji mediów. Uczestnicy dyskutować będą również o zmianie zachowania konsumenta na przestrzeni ostatniej dekady oraz sposobach sprostania ich oczekiwaniom. Spróbują odpowiedzieć na pytanie, jak polski rynek reklamowy uczynić bardziej atrakcyjnym dla międzynarodowych graczy.

W ramach konferencji Zmiany w Prawie uczestnicy będą mieli możliwość skonfrontowania ww. zagadnień z obecnym oraz zmieniającym się otoczeniem prawnym. Dodatkowo, w ramach konferencji Sieci Szerokopasmowe uzyskają odpowiedź na pytanie, co dalej z rozwojem sieci szerokopasmowych w  Polsce, jaka będzie rola regulatora na nowym  rynku, głównie w odniesieniu do regulacji działalności operatorów infrastruktury. Kluczowe osoby odpowiedzialne za rozwój infrastruktury wskażą, jak zoptymalizować koszty utrzymania sieci oraz skąd pozyskać środki na te działania.

Projekty współtworzone są przez Rady Programowe, w skład których wchodzą kluczowi przedstawiciele najwyższego szczebla administracji, prezesi największych spółek działających w sektorze telco/media, reprezentanci izb związanych z sektorem i autorytety branży. Zaangażowanie w przygotowanie projektów osób bezpośrednio wpływających na kształt rynku, gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wydarzeń, ciekawe dyskusje oraz pełną reprezentację rynku obecną na konferencjach.

W ramach kongresu odbędzie się Wielka Gala Best in Media, podczas której nagrodami NEWS uhonorowane zostaną osoby, firmy i przedsięwzięcia, które szczególnie przyczyniają się do rozwoju polskiego sektora mediów.

źródło: MM Conferences

Powiązane treści
Wasko buduje Pomorską Magistralę Teleinformatyczną oraz sieć szerokopasmową
Województwo świętokrzyskie buduje szerokopasmową sieć internetową
Przetarg na budowę sieci szerokopasmowej w Lubelskiem za 300 mln zł
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Rynek urządzeń do produkcji płytek półprzewodnikowych osiągnie 184 mld USD do 2030 r.
Zasilanie
Onsemi i Nvidia wdrożą zasilanie 800 V dla centrów danych AI nowej generacji
Komponenty
Sensrad i Arbe Robotics wprowadzają na rynek pierwsze radary 4D z układem nowej generacji
Produkcja elektroniki
SEMI Europe publikuje zalecenia dotyczące rewizji REACH
Mikrokontrolery i IoT
Astute Group globalnym dystrybutorem układów pamięci i mikrokontrolerów Puya Semiconductor
Produkcja elektroniki
Rynek półprzewodników RF w fazie szybkiego wzrostu. Czy dla RF rozpoczyna się nowa era?
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów