Foxconn inwestuje 40 mln dolarów w fabrykę i ośrodek B+R w USA

Foxconn planuje w Pensylwanii inwestycje za kwotę 40 mln dolarów - chce tam wybudować fabrykę komponentów urządzeń telekomunikacyjnych i serwerów internetowych, poinformował serwis Bloomberg na podstawie oświadczenia prezesa tajwańskiej firmy - Terriego Gou. Kosztem 10 mln dolarów Foxconn założy także ośrodek badawczo-rozwojowy przy uniwersytecie Carnegie Mellon w Pittsburghu. Główny dostawca konsumenckich urządzeń Apple’a zamierza rozwijać działalność w USA, ponieważ jego amerykańscy klienci oczekują, że w ich kraju będzie wytwarzanych więcej komponentów do tego sprzętu.

Posłuchaj
00:00

źródło: Bloomberg

Powiązane treści
Rząd przeznacza prawie 500 mln zł na tworzenie i rozwój centrów B+R
Foxconn zamierza zainwestować 5,7 mld dolarów w chińską fabrykę wyświetlaczy
Za 390 mln dolarów Foxconn kupuje udziały tajwańskiego operatora telekomunikacyjnego
Foxconn wpompuje miliard dolarów w nowe zakłady w Dżakarcie
Foxconn wyprodukuje 55 do 60 mln tabletów, Pegatron o połowę mniej
Microsoft i Foxconn podpisały umowę patentową
Foxconn zainwestuje w Brazylii prawie 500 mln dol.
Foxconn wybuduje nową linię produkcyjną dla Apple za 201 mln dol.
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Znacznie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Komponenty
Navitas Semiconductor ogłasza strategiczne partnerstwo z GigaDevice
Produkcja elektroniki
Dla branży EMS 2024 rok nie był udany
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Targi krajowe
Warsaw Industry Week 2025 - 9. edycja
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów