Mitsubishi porzuca biznes telefonów komórkowych

Mitsubishi Electric ogłosiło, iż wycofuje się z rynku telefonów komórkowych. Około 600 pracowników firmy pracujących dotychczas nad tą technologią zostanie przeniesionych do innych działów, jak multimedia samochodowe, elektronika przenośna czy automatyka przemysłowa. Jako główny powód tej decyzji władze firmy wskazują dużą konkurencję na rynku oraz gorsze niż zakładano wyniki sprzedaży. Rosnące i zróżnicowane wymagania konsumentów sprawiają, iż biznes ten stał się bardzo wyczerpujący dla producentów. Przy spodziewanym wzroście wartości rynku na poziomie 8,42% w skali rocznej (źródło: Idate), konkurencja na tym polu jest bardzo silna.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Mitsubishi Electric złożył wniosek o przejęcie Medcomu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Samsung i OpenAI nawiązują strategiczne partnerstwo na rzecz rozwoju globalnej infrastruktury AI
Produkcja elektroniki
Powstaje gigant wart 4,4 mld dolarów - czwarty co do wielkości dostawca sprzętu do produkcji płytek półprzewodnikowych w USA
Optoelektronika
Smartwatche napędzają rozwój wyświetlaczy Micro LED
Produkcja elektroniki
Rynek dystrybucji komponentów w Europie nadal pod kreską
Komunikacja
Internet Rzeczy wspomagany sztuczną inteligencją – najnudniejsza, ale jakże potrzebna rewolucja
Produkcja elektroniki
Globalna sprzedaż półprzewodników sukcesywnie rośnie
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów