Bosch inwestuje w Azji

Poprzez przejęcie chińskiej firmy Wei Ning Da Industrial Co (Weicon), firma Bosch zamierza wzmocnić swoją obecność na rynku urządzeń przeznaczonych do diagnostyki samochodowej. Zatrudniająca około 100 pracowników, firma zajmuje się produkcją urządzeń przeznaczonych do warsztatów samochodowych oraz opracowywaniem dedykowanemu im oprogramowania. Weicon specjalizuje się w produktach ze średniej półki cenowej, a jej produkty sprzedawane są w całym regionie Azji i Pacyfiku. Wartość sprzedaży firmy w roku 2007 wyniosła ok. 4,5 mln dolarów. Krok ten ma na celu zwiększenie udziału firmy Bosch na rynku narzędzi diagnostycznych na Dalekim Wschodzie, ze szczególnym wskazaniem na Chiny.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
TAITRONICS & AIoT, czyli tajwańskie spojrzenie na technologię elektroniki
Aktualności
Targi Energetab - podsumowanie
PCB
Niezależność Europy w produkcji PCB - nowa fabryka Teltoniki w Wilnie
Optoelektronika
Robotyczne oko bez zasilania: miękka soczewka, która sama ustawia ostrość
Projektowanie i badania
Sztuczna inteligencja pisze fatalnej jakości kod - zmiany w IT nie będzie?
Produkcja elektroniki
Reorganizacja linii montażowych w firmie Mikro-automatyka
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025
Magazyn
Wrzesień 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów