Bosch inwestuje w Azji

Poprzez przejęcie chińskiej firmy Wei Ning Da Industrial Co (Weicon), firma Bosch zamierza wzmocnić swoją obecność na rynku urządzeń przeznaczonych do diagnostyki samochodowej. Zatrudniająca około 100 pracowników, firma zajmuje się produkcją urządzeń przeznaczonych do warsztatów samochodowych oraz opracowywaniem dedykowanemu im oprogramowania. Weicon specjalizuje się w produktach ze średniej półki cenowej, a jej produkty sprzedawane są w całym regionie Azji i Pacyfiku. Wartość sprzedaży firmy w roku 2007 wyniosła ok. 4,5 mln dolarów. Krok ten ma na celu zwiększenie udziału firmy Bosch na rynku narzędzi diagnostycznych na Dalekim Wschodzie, ze szczególnym wskazaniem na Chiny.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Dystrybucja komponentów w Europie w trzecim kwartale 2025 r. - jest lepiej!
Projektowanie i badania
Czym jest vibe coding?
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów