Tele-Fonika ma nową prezes

Monika Cupiał-Zgryzek zasiadła w fotelu prezesa spółki Tele-Fonika Kable. Tym samym Bogusław Cupiał po 23 latach przekazał bezpośrednie zarządzanie spółką swojej najstarszej córce. Nowa prezes jest związana zawodowo z Tele-Foniką Kable od 2002 r. Pełniła funkcje od specjalisty ds. organizacji i zarządzania po wiceprezes zarządzającą. We wrześniu 2015 r. została wybrana na wiceprezydenta europejskiego stowarzyszenia zrzeszającego największych europejskich producentów kabli i przewodów "Europacable".

Posłuchaj
00:00

Monika Cupiał-Zgryzek stylu zarządzania ojca zapewne nie zmieni, uważa się, że jest nawet bardziej stanowcza. Rządy obejmuje w czasie turbulencji w firmie - trzeci w Europie producent kabli mocno ucierpiał w czasie światowego kryzysu. Spółka dochodzi do porozumienia z bankami, pozyskała niedawno finansowanie z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju, ale warunkiem porozumienia z bankami jest pozbycie się akcji Wisły Kraków, którą biznesmen swego czasu wprowadził na krajowe szczyty ligowe. Dla nowej prezes ten warunek może być na rękę - uważa, że spółka nie powinna angażować się w prowadzenie tego klubu.

źródło: WNP

Powiązane treści
Tele-Fonika wybuduje halę produkcyjną kabli wysokich napięć
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Internet Rzeczy wspomagany sztuczną inteligencją – najnudniejsza, ale jakże potrzebna rewolucja
Produkcja elektroniki
Globalna sprzedaż półprzewodników sukcesywnie rośnie
PCB
Polymatech Electronics zbudował w Estonii zakład produkcji PCB
Projektowanie i badania
Koszt projektowania chipów rośnie wykładniczo. Czy sztuczna inteligencja to zatrzyma?
Produkcja elektroniki
Sytuacja w europejskiej branży EMS jest daleka od optymalnej
Mikrokontrolery i IoT
STARLight przyspiesza rozwój fotoniki krzemowej w Europie
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Od pomysłu do produktu w kilka dni: siła szybkiego prototypowania PCB

Współczesny rynek elektroniki zmienia się w bezprecedensowym tempie. Produkty, które jeszcze dekadę temu mogły cieszyć się zainteresowaniem konsumentów przez lata, dziś stają się przestarzałe w ciągu miesięcy. To przyspieszenie jest napędzane przez zbieżność kilku potężnych sił, a wśród nich przez nieustanną presję konkurencji, gwałtowne przemiany technologiczne oraz rosnący apetyt użytkowników na nowe funkcje i wyższą wydajność.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów