wersja mobilna
Online: 503 Wtorek, 2018.06.19

Biznes

Automaticon 2017 coraz bliżej

czwartek, 16 lutego 2017 12:57

Już tylko miesiąc został do rozpoczęcia kolejnej edycji targów Automaticon - tegoroczna 23 edycja będzie miała miejsce w dniach 14-17 marca, tradycyjnie od wtorku do piątku. Wszystko wskazuje na to, że wydarzenie to będzie miało jak zwykle duży rozmach, charakterystyczny dla najważniejszych imprez w kraju.

Tegoroczny Automaticon zapowiada się okazale i interesująco, o czym świadczy wstępna lista wystawców, która dostępna jest na stronie organizatora - zestawienie jest jak zwykle długie i znaleźć w nim można wszystkich stałych bywalców. Warte odnotowania jest też to, że poza nimi pojawi się sporo nowych firm, co jest bardzo dobrą wiadomością, znakiem rozwoju i otwarcia na branżę. Lista seminariów też sugeruje, że nikt nie będzie narzekał na nudę, raczej kłopot będzie z wolnym czasem.

Dla specjalistów z branży Automaticon jest niepowtarzalną okazją do spotkań i konfrontacji. Mówi się wręcz, że Automaticon jest imprezą rodzinną - miejscem spotkań dobrych znajomych. Warto być częścią tego wydarzenia i już dzisiaj zarezerwować sobie czas w kalendarzu.

W najbliższych tygodniach odbędą się w Warszawie także inne imprezy dla branży elektroniki i automatyki, na które warto zwrócić uwagę. Są to między innymi:

  • DOM inteligentny 2017 i równolegle AV&Home Cinema Show - 3-5 marca;
  • ŚWIATŁO 2017 - XXV Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego - 22-24 marca;
  • ELEKTROTECHNIKA 2017 - XV Międzynarodowe Targi Sprzętu Elektrycznego i Systemów Zabezpieczeń - 22-24 marca;
  • EuroLab 2017 - 19. Międzynarodowe Targi Analityki i Technik Pomiarowych - 29-31 marca.

W kwietniu odbędzie się pierwsza edycja nowych targów w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie - Targi Energetyczne Warsaw Power & Energy - 26-27 kwietnia, Warszawa-Nadarzyn.

 

World News 24h

poniedziałek, 18 czerwca 2018 20:00

Google will invest $550 million in Chinese e-commerce powerhouse JD.com, part of the U.S. internet giant’s efforts to expand its presence in fast-growing Asian markets and battle rivals including Amazon.com. The two companies described the investment as one piece of a broader partnership that will include the promotion of JD.com products on Google’s shopping service. This could help JD.com expand beyond its base in China and Southeast Asia and establish a meaningful presence in U.S. and European markets. Company officials said the agreement initially would not involve any major new Google initiatives in China, where the company’s main services are blocked over its refusal to censor search results in line with local laws.

więcej na: www.reuters.com