Philips zwiększa sprzedaż

Firma Philips przedstawiła większe niż się spodziewano wyniki finansowe za II kw. 2008 r. Całkowita sprzedaż produktów firmy wzrosła o 6% do wartości 6,5 mld Euro. Związane jest to m.in. z dużym popytem na produkty firmy na rozwijających się rynkach. Wysokie tempo wzrostu sprzedaży dotyczyło m.in. produktów oświetleniowych oraz urządzeń medycznych firmy, jak monitoring pacjenta czy domowa opieka zdrowotna. Całkowity zysk netto firmy za II kw. wyniósł 780 mln Euro, wliczając w to przychód z tytułu sprzedaży akcji w TSMC. W dalszej perspektywie władze firmy ostrzegają jednak, iż problemy na rynku globalnym mogą negatywnie wpłynąć na kondycję finansową firmy.
Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Czesi rozwijają potencjał w zakresie półprzewodników
Aktualności
Cyfrowa transformacja w fińskim przemyśle elektronicznym: Panasonic i Kemptron integrują produkcję z magazynem
PCB
Recykling PCB już za chwilę
Pomiary
Danisense uruchamia portal do kalibracji przetworników prądowych – niezależnie od marki i z certyfikatem ISO 17025
Optoelektronika
MIT rozwija przełomowe ultracienkie materiały do technologii noktowizyjnych
Aktualności
STMicroelectronics rozpoczyna restrukturyzację
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów