Philips zwiększa sprzedaż

Firma Philips przedstawiła większe niż się spodziewano wyniki finansowe za II kw. 2008 r. Całkowita sprzedaż produktów firmy wzrosła o 6% do wartości 6,5 mld Euro. Związane jest to m.in. z dużym popytem na produkty firmy na rozwijających się rynkach. Wysokie tempo wzrostu sprzedaży dotyczyło m.in. produktów oświetleniowych oraz urządzeń medycznych firmy, jak monitoring pacjenta czy domowa opieka zdrowotna. Całkowity zysk netto firmy za II kw. wyniósł 780 mln Euro, wliczając w to przychód z tytułu sprzedaży akcji w TSMC. W dalszej perspektywie władze firmy ostrzegają jednak, iż problemy na rynku globalnym mogą negatywnie wpłynąć na kondycję finansową firmy.
Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Nowe standardy oświetlenia w Toruniu
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów