wersja mobilna
Online: 540 Piątek, 2018.06.22

Biznes

Philips zwiększa sprzedaż

sobota, 02 sierpnia 2008 01:00
Firma Philips przedstawiła większe niż się spodziewano wyniki finansowe za II kw. 2008 r. Całkowita sprzedaż produktów firmy wzrosła o 6% do wartości 6,5 mld Euro. Związane jest to m.in. z dużym popytem na produkty firmy na rozwijających się rynkach. Wysokie tempo wzrostu sprzedaży dotyczyło m.in. produktów oświetleniowych oraz urządzeń medycznych firmy, jak monitoring pacjenta czy domowa opieka zdrowotna. Całkowity zysk netto firmy za II kw. wyniósł 780 mln Euro, wliczając w to przychód z tytułu sprzedaży akcji w TSMC. W dalszej perspektywie władze firmy ostrzegają jednak, iż problemy na rynku globalnym mogą negatywnie wpłynąć na kondycję finansową firmy.
 

World News 24h

czwartek, 21 czerwca 2018 19:59

The global production capacity of small- and medium-sized AMOLED panels continues to expand, and will reach 13.6 million m² by 2018, an increase of 51.1% compared with the previous year, says WitsView, a division of TrendForce. As Chinese panel makers continue to release new capacity, the global capacity of small- and medium-sized AMOLED panels may double to 27.3 million m² in 2021. “AMOLED panels have become the focus of market after the adoption of iPhone”, says Boyce Fan, Research Director of WitsView. This market trend has most benefited Samsung Display, which has an absolute edge over its rivals in productivity and technology of AMOLED panels.

więcej na: press.trendforce.com