Philips zwiększa sprzedaż

Firma Philips przedstawiła większe niż się spodziewano wyniki finansowe za II kw. 2008 r. Całkowita sprzedaż produktów firmy wzrosła o 6% do wartości 6,5 mld Euro. Związane jest to m.in. z dużym popytem na produkty firmy na rozwijających się rynkach. Wysokie tempo wzrostu sprzedaży dotyczyło m.in. produktów oświetleniowych oraz urządzeń medycznych firmy, jak monitoring pacjenta czy domowa opieka zdrowotna. Całkowity zysk netto firmy za II kw. wyniósł 780 mln Euro, wliczając w to przychód z tytułu sprzedaży akcji w TSMC. W dalszej perspektywie władze firmy ostrzegają jednak, iż problemy na rynku globalnym mogą negatywnie wpłynąć na kondycję finansową firmy.
Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Cel Europy w dziedzinie półprzewodników wydaje się nieosiągalny
Optoelektronika
Würth Elektronik rozwija serię RGB LED – diody PLCC do pracy w temperaturach do 100°C
Aktualności
W I kwartale 2025 r. globalna sprzedaż półprzewodników wzrosła o 18,8% rok do roku
Aktualności
Perforce i Siemens łączą siły: Nowa platforma do projektowania systemów AI i układów scalonych
Aktualności
Renex rozwija szkolenia IPC w Europie Środkowo-Wschodniej
Aktualności
Ograniczenia eksportu pierwiastków ziem rzadkich będą problemem
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Magazyn
Kwiecień 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów