35 lat marki Voltcraft

Marki własne dla katalogowych dystrybutorów elektronicznych i komponentów automatyki stanową coraz ważniejszą i coraz bardziej atrakcyjną pozycję biznesową. W zasadzie każdy z większych dystrybutorów ma w ofercie rozwiązania sygnowane swoim logo i nietrudno dostrzec, że w ostatnich latach tempo pojawiania się produktów przynależnych do marek własnych znacznie się zwiększyło. Marki własne to większy zarobek, ale też dobrze wycelowany marketing, który w przypadku produktów standardowych bywa kompletnie nieopłacalny.

Posłuchaj
00:00

Warto więc dostrzec, że Conrad Electronics świętuje 35‑lecie swojej marki Voltcraft, która jest jedną z pierwszych na rynku. Pod tym hasłem kryją się popularne przyrządy pomiarowe.

Powiązane treści
Conrad uruchamia w Polsce nową platformę sprzedażową
Conrad Business Supplies wprowadza usługę druku 3D
Conrad wprowadził do oferty nowe moduły przekaźnikowe push-in firmy Finder
Conrad Business Supplies wprowadza nowe produkty HellermannTyton
Coraz szersza oferta Conrada
Conrad ma już 5000 zestawów rozwojowych i prototypowych w ofercie
Conrad Business Supplies przedstawia dwa nowe regulowane zasilacze z automatycznym zakresem VOLTCRAFT
Conrad otwiera rozbudowane centrum logistyczne
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
TAITRA uruchamia konkurs "Go Healthy with Taiwan"
Pomiary
Rohde & Schwarz przejmuje ZES ZIMMER Electronic Systems GmbH i rozszerza ofertę urządzeń testowo-pomiarowych
Produkcja elektroniki
Indie stawiają na usługi OSAT
Produkcja elektroniki
Rozwój sektora elektronicznego w Polsce - właściciel marki Goodram dołącza do KIGEiT
Produkcja elektroniki
Litewska Teltonika inwestuje w produkcję PCB i usługi EMS
Produkcja elektroniki
Rynek zaawansowanych podłoży wkrótce przekroczy 30 mld dolarów
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów