wersja mobilna
Online: 307 Niedziela, 2018.06.24

Biznes

35 lat marki Voltcraft

poniedziałek, 11 września 2017 07:55

Marki własne dla katalogowych dystrybutorów elektronicznych i komponentów automatyki stanową coraz ważniejszą i coraz bardziej atrakcyjną pozycję biznesową. W zasadzie każdy z większych dystrybutorów ma w ofercie rozwiązania sygnowane swoim logo i nietrudno dostrzec, że w ostatnich latach tempo pojawiania się produktów przynależnych do marek własnych znacznie się zwiększyło. Marki własne to większy zarobek, ale też dobrze wycelowany marketing, który w przypadku produktów standardowych bywa kompletnie nieopłacalny.

Warto więc dostrzec, że Conrad Electronics świętuje 35‑lecie swojej marki Voltcraft, która jest jedną z pierwszych na rynku. Pod tym hasłem kryją się popularne przyrządy pomiarowe.

 

World News 24h

sobota, 23 czerwca 2018 19:58

Britain’s Marks & Spencer has signed a strategic partnership deal with Microsoft to test the integration of artificial intelligence technologies into the retailer’s stores and operations. The deal will see Microsoft’s AI engineers work with M&S’s engineers to examine how the technology can benefit customers and increase efficiency in its business. No financial details of the deal were disclosed.

więcej na: www.reuters.com