35 lat marki Voltcraft

Marki własne dla katalogowych dystrybutorów elektronicznych i komponentów automatyki stanową coraz ważniejszą i coraz bardziej atrakcyjną pozycję biznesową. W zasadzie każdy z większych dystrybutorów ma w ofercie rozwiązania sygnowane swoim logo i nietrudno dostrzec, że w ostatnich latach tempo pojawiania się produktów przynależnych do marek własnych znacznie się zwiększyło. Marki własne to większy zarobek, ale też dobrze wycelowany marketing, który w przypadku produktów standardowych bywa kompletnie nieopłacalny.

Posłuchaj
00:00

Warto więc dostrzec, że Conrad Electronics świętuje 35‑lecie swojej marki Voltcraft, która jest jedną z pierwszych na rynku. Pod tym hasłem kryją się popularne przyrządy pomiarowe.

Powiązane treści
Conrad uruchamia w Polsce nową platformę sprzedażową
Conrad Business Supplies wprowadza usługę druku 3D
Conrad wprowadził do oferty nowe moduły przekaźnikowe push-in firmy Finder
Conrad Business Supplies wprowadza nowe produkty HellermannTyton
Coraz szersza oferta Conrada
Conrad ma już 5000 zestawów rozwojowych i prototypowych w ofercie
Conrad Business Supplies przedstawia dwa nowe regulowane zasilacze z automatycznym zakresem VOLTCRAFT
Conrad otwiera rozbudowane centrum logistyczne
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
W I kwartale 2025 r. globalna sprzedaż półprzewodników wzrosła o 18,8% rok do roku
Aktualności
Perforce i Siemens łączą siły: Nowa platforma do projektowania systemów AI i układów scalonych
Aktualności
Renex rozwija szkolenia IPC w Europie Środkowo-Wschodniej
Aktualności
Ograniczenia eksportu pierwiastków ziem rzadkich będą problemem
Aktualności
Ensign InfoSecurity nagrodzona za Aletheia – AI do wykrywania deepfake’ów w czasie rzeczywistym
Produkcja elektroniki
Branża motoryzacyjna obiera kurs na RISC-V
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Magazyn
Kwiecień 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów