MEMC ponownie obniża prognozy

MEMC, producent płytek podłożowych na potrzeby przemysłu półprzewodnikowego oraz ogniw słonecznych, kolejny raz obniżył przewidywane wyniki na IV kwartał 2008 r. Obecne prognozy mówią o przychodach z zakresu od 400 do 425 mln dolarów, wobec wcześniej zapowiadanych do 475 do 525 mln dolarów.

Posłuchaj
00:00

Zmniejszeniu ulegnie również marża brutto firmy, z 48 do 46%. Pogorszenie prognoz przedstawiciele firmy tłumaczą głównie zmniejszeniem popytu na produkty elektroniczne, będące skutkiem kryzysu finansowego. Według nich, nie jest pewne czy wszystkie dotychczas złożone zamówienia ze strony branży półprzewodników zostaną sfinalizowane. Kłopoty nie ominęły również rynku ogniw słonecznych, gdzie trudniejszy dostęp do kredytów zmniejszył możliwości nabywcze firm z branży.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Mouser Electronics został dystrybutorem kondensatorów Quantic Evans
Produkcja elektroniki
Potężny grant dla Grupy Elemental na realizację projektu Polvolt
Mikrokontrolery i IoT
Meta wprowadza inteligentne okulary z AI i opaską EMG
Komponenty
Kiedy podejście open source hardware zdominuje rynek?
Komponenty
SiTime Titan: najmniejszy rezonator na świecie otwiera nową erę elektroniki
Aktualności
Jesienny bonus dla klientów sklepu internetowego firmy Renex
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Od pomysłu do produktu w kilka dni: siła szybkiego prototypowania PCB

Współczesny rynek elektroniki zmienia się w bezprecedensowym tempie. Produkty, które jeszcze dekadę temu mogły cieszyć się zainteresowaniem konsumentów przez lata, dziś stają się przestarzałe w ciągu miesięcy. To przyspieszenie jest napędzane przez zbieżność kilku potężnych sił, a wśród nich przez nieustanną presję konkurencji, gwałtowne przemiany technologiczne oraz rosnący apetyt użytkowników na nowe funkcje i wyższą wydajność.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów