WM Eltar odświeżył stronę internetową

WM Eltar, polski producent obwodów drukowanych, uruchomił nową stronę internetową. Poza odmłodzoną szatą graficzną jest teraz kalkulator wspomagający wycenę obwodów drukowanych. Producent prezentuje także porady eksperckie, ostatni temat to optymalizacja kosztów produkcji PCB dzięki zaleceniom projektowym, przygotowanym przez technologów firmy. Na stronie znajdują się również wszelkie parametry techniczne i certyfikaty wymagane w produkcji PCB.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
ALBA PCB Group przejmuje WM Eltar
WM Eltar ma ISO 9001:2008
WM Eltar - ekspresowe realizacje PCB w 48 h
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Ukazał się nowy Global Innovation Index 2025
Zasilanie
TDK Electronics przechodzi w pełni na energię odnawialną we wszystkich zakładach produkcyjnych
Produkcja elektroniki
Lit - perspektywy wydobycia w Europie
Pomiary
Certyfikowane urządzenia medyczne zmieniają rynek gadżetów fitness
Produkcja elektroniki
Chiny rozszerzają ograniczenia eksportowe na metale ziem rzadkich
Zasilanie
Infineon i SolarEdge rozwijają platformę transformatorów półprzewodnikowych dla centrów danych AI
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Ukazał się nowy Global Innovation Index 2025
Informacje z firm
Dacpol - eventowy rozkład jazdy
Informacje z firm
Atrakcyjna oferta outletowa w sklepie internetowym Grupy RENEX

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów