DiscoverIE przejmie 2J Antennas

DiscoverIE Group - producent elektroniki przemysłowej przejmuje za 52 mln euro 2J Antennas Group - słowacką firmę zajmującą się projektowaniem i produkcją anten. Założona w 2002 roku firma 2J jest wiodącym projektantem i producentem anten do zastosowań w komunikacji przemysłowej.

Posłuchaj
00:00

Ma siedzibę w Bardziejowie na Słowacji, spółki zależne w USA i Wielkiej Brytanii, i sprzedaje produkty do ponad 50 krajów. 2J stanie się częścią dywizji Sensing & Connectivity, razem z kupioną wcześniej przez DiscoverIE firmą Antenova. Obroty 2J w zeszłym roku wyniosły 18,1 mln euro.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
Drukowany w 3D czujnik auksetyczny napędza rozwój elektroniki ubieralnej i robotyki
Produkcja elektroniki
Ceny rosną, bo skończyły się zapasy
Produkcja elektroniki
TI znowu podniósł ceny
Produkcja elektroniki
Na etykietach będą punkty za naprawialność
Produkcja elektroniki
Polski zakład tajwańskiej firmy Compal ruszy jeszcze w 2025 roku
Optoelektronika
Branża termowizyjna przekracza wartość 7 mld dolarów, napędzana przez rynek chiński
Zobacz więcej z tagiem: Komunikacja
Gospodarka
Infineon finalizuje przejęcie biznesu Ethernetu motoryzacyjnego firmy Marvell
Gospodarka
Czy Internet Agentów - IoA - stanie się następcą IoT?
Gospodarka
GPS III jest już prawie gotowy - jakie zmiany lecą na orbitę?

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów