Tagi
Wszystkie tagi produkowane przez Premo mają kilka cech wspólnych. Pierwszą jest konstrukcja umożliwiająca pracę na powierzchniach metalicznych („tag on metal”, np. butle, kontenery, klatki, urządzenia itp. - oczywiście na powierzchniach niemetalicznych zasięg pracy będzie jeszcze większy. Drugim charakterystycznym elementem jest wytrzymała i odporna na warunki środowiskowe obudowa z poliamidu PA6 (IP68, UL94). Tagi na zakres UHF (866MHz-954MHz) są w pełni zgodne z protokołem EPC Class1 Gen 2 i mają 96 bitów pamięci użytkownika. Różnią się jedynie wymiarami i zasięgiem. Natomiast tagi pracujące z częstotliwością 13,56 MHz w oparciu o układ NXP Icode SLI mają 1kB pamięci oraz system antykolizyjny. Małe rozmiary i dużą czułość uzyskano poprzez zastosowanie anteny na rdzeniu ferrytowym o specjalnej konstrukcji.
Anteny
Efektem współpracy Premo z firmami z branży motoryzacyjnej jest bogata oferta anten RFID do systemów kontroli dostępu, identyfikacji, „Keyless go”, telemetrii itp. (częstotliwości 20kHz, 125kHz, 134kHz). Oferowane są zarówno same cewki transponderów, jak i gotowe anteny czytników (obwody rezonansowe LC zalane w wytrzymałych obudowach z poliamidu). Wśród wielu typów cewek transponderów na szczególną uwagę zasługują cewki serii 3D eliminujące problemy z kierunkowością anten RFID - trzy przestrzenne uzwojenia zapewniają znakomitą czułość we wszystkich kierunkach, zastępując - jednym elementem SMD o niewielkich wymiarach i dużej odporności na upadki - trzy standardowe cewki RFID.
Po stronie czytnika, obok anten przeznaczonych do stosowania w konkretnym miejscu pojazdu (wnętrze, zderzak, klamka itp.), w standardowej ofercie znajdują się również bardziej uniwersalne anteny. Przykładem może być KGEA-SMD - antena do montażu SMD (20 kHz-134 kHz) o wymiarach 75×15×6,3mm oferująca bardzo korzystny stosunek pomiędzy ceną, zasięgiem pracy i wymiarami, zachowująca swoje parametry w szerokim zakresie temperatur pracy (od -40°C do 125°C). Uzupełnieniem oferty Premo są cewki przeznaczone do transmisji sygnałów w aparatach słuchowych oraz systemów pomiaru ciśnienia powietrza w kołach (TPMS).