stdClass Object
(
    [id] => 14051
    [categories_id] => 2757
    [categories_type_id] => 1511
    [categories_article_type_id] => 2687
    [catalog_firm_id] => 508
    [users_last_edit_id] => 3230
    [assets_id] => 
    [ulubionykiosk_id] => 0
    [name] => Nowy moduł mocy IGBT do falowników samochodowych modułów trakcyjnych
    [alias] => nowy-modul-mocy-igbt-do-falownikow-samochodowych-modulow-trakcyjnych
    [introtext] => 

Infineon Technologies prezentuje nowy moduł mocy z tranzystorami IGBT, zaprojektowany do zastosowań w falownikach samochodowych systemów trakcyjnych o mocy 80...100 kW. HybridPACK DC6i zawiera zespół 6 tranzystorów IGBT 750 V/650 A rodziny EDT2 zamkniętych w obudowie o powierzchni 140 x 72 mm. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami termicznymi i łatwą instalacją. Rezystancję termiczną pomiędzy złączem tranzystora i płytą montażową ograniczono do 0,17 K/W.

[fulltext] =>

W ofercie Infineon HybridPACK DC6i plasuje się pomiędzy modułami wcześniejszej serii HybridPACK1 i bardziej wydajnymi modułami HybridPACK Drive. Przy identycznych rozmiarach, jak w przypadku modułów HybridPACK1, oferuje on większą o ponad 50% moc wyjściową. Ponadto, różni się technologią zastosowanych tranzystorów (EDT2 vs. IGBT3) i zawiera więcej połączeń śrubowych do podłączenia kondensatora DC-link, co pozwala zmniejszyć indukcyjność pasożytniczą do 15 nH. Tranzystory IGBT realizowane w opracowanej przez Infineon technologii EDT2 charakteryzują się napięciem blokowania 750 V, dopuszczalną temperaturą pracy 175°C i dużą odpornością na zwarcie. Zapewniają większą o 20% sprawność energetyczną w porównaniu z tranzystorami wcześniejszej generacji IGBT3.

HybridPACK DC6i został zaprojektowany do produkcji wielkoseryjnej. Zastosowane w nim wyprowadzenia press-fit i dodatkowe elementy prowadzące umożliwiają zamontowanie płytki sterownika bramek tranzystorów w ciągu kilku sekund, podczas gdy czas montażu w przypadku lutowania selektywnego zajmuje ponad minutę. HybridPACK DC6i spełnia wymogi normy AQG324 dla samochodowych modułów mocy.

[price] => 0.00 [price_old] => [meta_title] => [meta_description] => [meta_data] => [published] => 1 [date_modified] => 2020-09-22 06:35:11 [date_created] => 2020-09-22 06:33:00 [date_publish] => 2020-09-22 05:50:00 [date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [hits] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [redakcja] => 1 [ceneo_phrase] => [product_name] => [www] => www.infineon.com [firm_name] => Infineon Technologies AG [firmId] => 508 [firmType] => 1975 [firmCategory] => 2457 [firmAlias] => infineon-technologies-ag [firmWww] => http://www.infineon.com [firmPaid] => 0 [categoryTitle] => Podzespoły energoelektroniczne [articleTypeId] => 2687 [articleTypeTitle] => Zasilanie [linkCategory] => /produkty/podzespoly-elektroniczne/podzespoly-energoelektroniczne [articleTypeListLink] => /zasilanie/produkty )

Nowy moduł mocy IGBT do falowników samochodowych modułów trakcyjnych

Produkt firmy:

Infineon Technologies AG

Infineon Technologies prezentuje nowy moduł mocy z tranzystorami IGBT, zaprojektowany do zastosowań w falownikach samochodowych systemów trakcyjnych o mocy 80...100 kW. HybridPACK DC6i zawiera zespół 6 tranzystorów IGBT 750 V/650 A rodziny EDT2 zamkniętych w obudowie o powierzchni 140 x 72 mm. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami termicznymi i łatwą instalacją. Rezystancję termiczną pomiędzy złączem tranzystora i płytą montażową ograniczono do 0,17 K/W.

W ofercie Infineon HybridPACK DC6i plasuje się pomiędzy modułami wcześniejszej serii HybridPACK1 i bardziej wydajnymi modułami HybridPACK Drive. Przy identycznych rozmiarach, jak w przypadku modułów HybridPACK1, oferuje on większą o ponad 50% moc wyjściową. Ponadto, różni się technologią zastosowanych tranzystorów (EDT2 vs. IGBT3) i zawiera więcej połączeń śrubowych do podłączenia kondensatora DC-link, co pozwala zmniejszyć indukcyjność pasożytniczą do 15 nH. Tranzystory IGBT realizowane w opracowanej przez Infineon technologii EDT2 charakteryzują się napięciem blokowania 750 V, dopuszczalną temperaturą pracy 175°C i dużą odpornością na zwarcie. Zapewniają większą o 20% sprawność energetyczną w porównaniu z tranzystorami wcześniejszej generacji IGBT3.

HybridPACK DC6i został zaprojektowany do produkcji wielkoseryjnej. Zastosowane w nim wyprowadzenia press-fit i dodatkowe elementy prowadzące umożliwiają zamontowanie płytki sterownika bramek tranzystorów w ciągu kilku sekund, podczas gdy czas montażu w przypadku lutowania selektywnego zajmuje ponad minutę. HybridPACK DC6i spełnia wymogi normy AQG324 dla samochodowych modułów mocy.

Zapytanie ofertowe
Dotyczy produktu
Nowy moduł mocy IGBT do falowników samochodowych modułów trakcyjnych
Firma: Infineon Technologies AG
Kategoria: Podzespoły energoelektroniczne
Treść zapytania *
Imię i nazwisko *
Nazwa firmy
Adres firmy
Kod pocztowy
Miasto
E-mail *
Telefon
Usługa przesyłania zapytań ofertowych jest bezpłatna i nie rodzi żadnego zobowiązania po stronie zadającego pytanie. Administratorem danych osobowych jest AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Celem przetwarzania danych jest realizacja usługi i jest ograniczone czasowo do jej wykonania. Podstawa prawna: art. 5, 6, 12, 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).