Samochodowe moduły tranzystorowe nowej generacji HybridPACK Drive G2 o mocy do 300 kW

Samochodowe moduły tranzystorowe HybridPACK Drive pierwszej generacji (G1), wprowadzone na rynek w 2017 roku, były realizowane na bazie krzemowych tranzystorów IGBT EDT2. Charakteryzowały się mocą znamionową od 100 do 180 kW i napięciem roboczym 750 V. W 2021 roku, firma Infineon rozszerzyła ofertę produktową o warianty realizowane na bazie tranzystorów CoolSiC MOSFET. Pracowały one z napięciem znamionowym 1200 V i były produkowane na zakres mocy do 250 kW.

Obecnie Infineon wprowadza na rynek 2. generację samochodowych modułów tranzystorowych HybridPACK Drive do falowników trakcyjnych. Są one dostarczane w postaci zintegrowanych modułów B6 o identycznych gabarytach, jak wcześniejsze warianty G1, natomiast dzięki zmodyfikowanej konstrukcji (spiekane połączenia wewnętrzne, nowy rodzaj wysokotemperaturowego tworzywa sztucznego), mogą pracować z większą mocą znamionową, sięgającą 300 kW przy większej temperaturze wewnętrznej struktury i zapewniają dłuższy czas bezawaryjnej pracy.

Moduły HybridPACK Drive G2 występują w wersjach o napięciu znamionowym 750 V i 1200 V. Zostały zrealizowane na bazie tych samych technologii tranzystorów Si IGBT (EDT3) i MOSFET (CoolSiC G2) z wewnętrznymi czujnikami temperatury i prądów fazowych, obniżającymi koszty integracji.

Zapytania ofertowe
Samochodowe moduły tranzystorowe nowej generacji HybridPACK Drive G2 o mocy do 300 kW
Zapytanie ofertowe