W ofercie Mornsun pojawił się nowy model przetwornicy DC-DC o symbolu CF0505XT-1WR2, przeznaczonej dla aplikacji motoryzacyjnych. Może on znaleźć zastosowanie w takich podsystemach, jak elektroniczny pedał przyspieszenia, system komunikacyjny pojazdu, zapłonowy, monitorowania napięcia silnika, pomiaru ciśnienia w oponach, klimatyzacji czy zarządzania akumulatorem.
Wyróżnia się szerokim dopuszczalnym zakresem temperatur pracy od -50°C do +125°C, napięciem izolacji 3,5 kVDC oraz ochroną ESD na poziomie 8 kVDC. Jest też wyposażony w zabezpieczenie zwarciowe.
Battery Management System (BMS) to podsystem odpowiedzialny za monitorowanie oraz kontrolę ładowania i rozładowania akumulatorów w samochodach o napędzie elektrycznym. CB0505XT-1W może tu zostać zastosowany do zapewnienia podwójnej izolacji sekcji zasilającej i sygnałowej, znacznie podnosząc poziom bezpieczeństwa instalacji. W systemie monitorowania napięcia silnika, gdzie wymogi termiczne i izolacyjne są najwyższe, temperatura pracy zwykle przekracza 100°C ze względu na silne nagrzewanie się silnika. Podczas, gdy w poprzednich wersjach modułu dopuszczalna temperatura pracy modułu wynosiła 105°C, najnowszy CF0505XT-1WR2 pracuje w zakresie do 125°C, co skuteczniej zapobiega jego uszkodzeniu.
Ważniejsze parametry: