48-woltowe moduły zasilające klasy motoryzacyjnej o dużej gęstości mocy

Do oferty firmy Vicor wchodzą 3 nowe moduły zasilające o dużej gęstości mocy, zaprojektowane do zastosowań w 48-woltowych instalacjach samochodowych. Uzyskały one kwalifikację AEC-Q100 i zostały zatwierdzone w procesie PPAP (Production Part Approval Process) przez odbiorców z branży motoryzacyjnej. Ich najważniejszą zaletą jest możliwość znacznego zredukowania masy i wymiarów pokładowych układów zasilania.

BCM6135 to 2,5-kilowatowy konwerter BCM o sprawności sięgającej 98%, przetwarzający napięcie z akumulatora trakcyjnego 800 V do bezpiecznego poziomu 48 V. Zapewnia on izolację między sekcją wysokonapięciową i niskonapięciową, co pozwala znacznie zredukować przestrzeń zajmowaną przez układ zasilania. Gęstość mocy 158 kW/l ogranicza rozmiar konwertera DC-DC w sekcji pierwotnej i całkowitą masę pojazdu. Z kolei szybkość odpowiedzi prądowej na poziomie 8 MA/s, umożliwia zastąpienie 10-kilogramowego akumulatora "wirtualnym" odpowiednikiem, dodatkowo redukując masę pojazdu, a przy tym również koszty.

DCM3735 to 2-kilowatowy konwerter DC-DC DCM, konwertujący nieregulowane napięcie 48 V na napięcie nominalne 12 V. Jego szeroki zakres napięcia wyjściowego (dostrajanie w zakresie 8...16 V) zapewnia kompatybilność z różnymi aplikacjami samochodowymi. Gęstość mocy wynosi dla tego modelu 300 kW/l.

PRM3735 to 2,5-kilowatowy regulator PRM do instalacji 48-woltowych, charakteryzujący się małymi gabarytami, sprawnością 99,2% i gęstością mocy 260 kW/l.

Wszystkie moduły z nowej oferty mogą być łączone równolegle w aplikacjach wymagających większej mocy wyjściowej i zapewniają automatyczne równoważenie wyjść.

Zapytania ofertowe
48-woltowe moduły zasilające klasy motoryzacyjnej o dużej gęstości mocy
Zapytanie ofertowe