Ideą spotkania jest praktyczne zastosowanie rozwiązań, dzielenie się wiedzą oraz nawiązanie ciekawych i długotrwałych relacji biznesowych. Podczas wydarzenia każdy uczestnik bierze udział w części analizy przypadków (6 prezentacji z różnych branż i tematyki) oraz sam wybiera 4 warsztaty.
Formuła wydarzenia została nieco zmieniona. Przewidziano 8 prelekcji (4 na dzień) dostępnych dla wszystkich, jak również 8 warsztatów (w ciągu jednego dnia — uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w 2 warsztatach jednego dnia).
Głównym Sponsorem tegorocznej edycji jest firma Schurter.
Na poprzedniej edycji pojawiły się takie tematy, jak:
- poprawa odporności, jako problem interdyscyplinarny,
- przesłuchy w PCB,
- kompatybilność systemów bezprzewodowych,
- proces przygotowania produktu do testów,
- projektowanie układów scalonych dla zaawansowanych,
- zarządzanie zespołem – dla Liderów R&D.
Uczestnik wydarzenia ma zagwarantowany udział we wszystkich prelekcjach odbywających się podczas dwudniowej konferencji. Każdy przedstawiony case trwa 40 minut. Po wystąpieniu jest czas przeznaczony na zadawanie pytań.
link: emc4b.com