Projekt RESOLVE

WAMTECHNIK - Członkiem Konsorcjum realizującego projekt RESOLVEwersja do druku Miło nam poinformować, iż Wamtechnik Sp. z o.o. od 1 maja 2015 roku realizuje projekt "Range of Electric SOlutions for L-category VEhicles- RESOLVE" finansowany w ramach mechanizmu HORYZON 2020 wprowadzonego przez Komisję Europejską. Projekt jest realizowanych przez międzynarodowe Konsorcjum w skład którego wchodzą zarówno przedsiebiorstwa jak i ośrodki badawcze. Projekt RESOLVE to 14 Konsorcjantów z 6 europejskich państw: PIAGGIO & C S.P.A AIT AUSTRIAN INSTITUTE OF TECHNOLOGY GMBH ROBERT BOSCH GMBH CESKE VYSOKE UCENI TECHNICKE V PRAZE IBIADA AUTOMOTIVE TECHNOLOGY SA KISKA GMBH KTM MOTRRAD AG MAGNETI MARELLI S.P.A. RE:LAB S.R.L RICARDO DEUTCHLAND GMBH UNIVERSITA DEGLISTUDI DI FIRENZE UIVERSITA DI PISA WAMTECHNIK SP. Z O.O. THE UNIVERSITY OF WARWICK Wartość projektu to 6 844 027,00 EUR. Zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji projketowych.
Posłuchaj
00:00

WAMTECHNIK - Członkiem Konsorcjum realizującego projekt RESOLVEwersja do druku

Miło nam poinformować, iż Wamtechnik Sp. z o.o. od 1 maja 2015 roku realizuje projekt "Range of Electric SOlutions for  L-category VEhicles- RESOLVE" finansowany w ramach mechanizmu HORYZON 2020 wprowadzonego przez Komisję Europejską.

Projekt jest realizowanych przez międzynarodowe Konsorcjum w skład którego wchodzą zarówno przedsiebiorstwa jak i ośrodki badawcze. Projekt RESOLVE to 14 Konsorcjantów z 6 europejskich państw:
PIAGGIO & C S.P.A
AIT AUSTRIAN INSTITUTE OF TECHNOLOGY GMBH
ROBERT BOSCH GMBH
CESKE VYSOKE UCENI TECHNICKE V PRAZE
IBIADA AUTOMOTIVE TECHNOLOGY SA
KISKA GMBH
KTM MOTRRAD AG
MAGNETI MARELLI S.P.A.
RE:LAB S.R.L
RICARDO DEUTCHLAND GMBH
UNIVERSITA DEGLISTUDI DI FIRENZE
UIVERSITA DI PISA
WAMTECHNIK SP. Z O.O.
THE UNIVERSITY OF WARWICK
 
Wartość projektu to 6 844 027,00 EUR.

Zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji projketowych.

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.