JOTKEL po raz ósmy Gazelą Biznesu

Już po raz ósmy JOTKEL znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm.
Posłuchaj
00:00

W tym roku w rankingu sklasyfikowano 4300 firm z całej Polski.

Jotkel zajął 1081 miejsce w Polsce i 123 miejsce w Wielkopolsce.

Gazela Biznesu potwierdza pozycję Spółki Jotkel jako firmy solidnej, jednego z krajowych liderów w produkcji mebli metalowych, wyposażenia warsztatów, hal fabrycznych, magazynów i pomieszczeń socjalnych  oraz producenta szaf serwerowych, teleinformatycznych i komputerowych. Jotkel to także godny zaufania dostawca usług kooperacyjnych (cięcie laserowe, obróbka blach, rur i kształtowników), a także uznany eksporter. 

Gazela Biznesu to jedno z nielicznych na naszym rynku wyróżnień, których otrzymanie nie jest uzależnione od żadnych opłat. Ranking wyróżniają rygorystyczne kryteria. O miejscu na liście decyduje dynamika rozwoju, potwierdzona wynikiem finansowym. Badanie wykonywane jest przez renomowaną firmę doradczą. Specjaliści badają wyniki z ostatnich trzech lat. Ranking promuje firmy, które działają w sposób przejrzysty. Stąd przedsiębiorstwa, które się w nim znajdują to nie tylko sprawdzone, kwalifikowane i wiarygodne firmy, ale także takie, które preferują solidność i jawność działania.


Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.