EMC for Business - wyzwania w projektowaniu i produkcji elektroniki

EMC FOR BUSINESS Zwiększamy świadomość otoczenia na temat kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) poprzez efektywne przekazywanie wiedzy i współpracę z praktykami z branży elektronicznej.
Posłuchaj
00:00

EMC FOR BUSINESS

Zwiększamy świadomość otoczenia na temat kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) poprzez efektywne przekazywanie wiedzy i współpracę z praktykami z branży elektronicznej.

Akademia EMC: Prowadzimy szkolenia, które są oparte na wieloletnim doświadczeniu w obszarze EMC, skierowane do branży elektronicznej.

Organizujemy konferencje EMC for Business i spotkania dla praktyków, którzy mogą wymienić się doświadczeniami oraz rozwijać się w branży.

Prowadzimy doradztwo w zakresie rozwiązywania problemów EMC oraz budowania stanowisk pomiarowych.

Współpracujemy z osobami z branży elektronicznej:

  • Menadżer projektu
  • Kontroler jakości
  • Inżynier testujący
  • Projektant elektronik (hardware)
  • Inżynier oprogramowania pracujący z elektroniką (software)
  • Początkujący inżynier EMC
  • Importer elektroniki
  • Osoba odpowiedzialna za deklaracje zgodności

Oferujemy współpracę na wielu płaszczyznach, które oparte są na długofalowych relacjach. Poszukujemy odpowiedzi, kooperujemy w realizacji złożonych usług dla naszych Klientów. Przede wszystkim pomagamy zrozumieć i szukamy dla Ciebie najlepszych rozwiązań.

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.