Grupa RENEX podsumowała sfery współpracy zagranicznej w 2021 roku

Grupa opublikowała materiał wideo omawiający projekty i sfery współpracy z kluczowymi partnerami zagranicznymi w 2021 roku. W zrealizowanym podczas niedawnych Targów Productronica w Monachium materiale firma omawia sfery współpracy z jej kluczowymi partnerami zagranicznymi. W materiale uwzględniono takie światowe marki dostarczające wyposażenie i zaplecze dla branży elektronicznej, jak YAMAHA, HELLER, IPC, SOLDERSTAR, PACE, JBC, TAGARNO i MICROCARE.

Posłuchaj
00:00

- Współpraca z globalnymi markami jest jednym z filarów naszej działalności. Kluczowym jest dla nas dostarczanie kompleksowego wsparcia dla branży elektronicznej - to jest obejmującego pełen zakres produktów i usług na najwyższym światowym poziomie. Dużą część tej misji realizujemy we własnym zakresie dostarczając produkty własnej produkcji jak meble, odzież, roboty i wyposażenie marki REECO, działalność CLEANROOM oraz CENTRUM TECHNOLOGICZNO-SZKOLENIOWE RENEX. Pozostałą część misji urzeczywistniamy natomiast poprzez współpracę i dostarczanie na rynek polski i środkowo-europejski produktów największych i najbardziej uznanych światowych marek. (…) Ostatnie targi Productronica były dla nas okazją do spotkania się i podsumowania wraz z naszymi światowymi partnerami sfer naszej współpracy i sukcesów, jakie przyniósł rok 2021 - komentowali Marzena Szczotkowska-Topić oraz Predrag Topić - właściciele Grupy RENEX.

Źródło: Renex

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.