Specjalista Grupy Renex trzeci na świecie wśród serwisantów Yamahy
| WydarzeniaZorganizowane przez firmę Yamaha zawody skupiły inżynierów serwisu urządzeń Yamaha SMT z całego świata. Ich celem było wyłonienie i wyróżnienie specjalistów reprezentujących najwyższy poziom wiedzy teoretycznej i praktycznej. Specjalista Grupy Renex - Paweł Malinowski - zajął trzecie miejsce. Na co dzień jest on kierownikiem działu serwisu Grupy Renex funkcjonującego w ramach Centrum Technologiczno-Szkoleniowego Renex.
Pytania i zadania stawiane uczestnikom obejmowały cały zakres urządzeń Yamahy do produkcji pakietów elektronicznych, w tym automaty pick&place, drukarki szablonowe i urządzenia inspekcyjne. Sprawdzane były umiejętności szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów, zarówno poprzez działania serwisowe, jak i z użyciem narzędzi do zdalnego wsparcia, takich jak Remote Machine Support oraz All Image Tracer.
Całość wydarzenia odbyła się w formule online i obejmowała dwa etapy - eliminacje i finał skierowany do 15 najlepszych specjalistów. Przedstawiciel Grupy RENEX - Paweł Malinowski ukończył rundę eliminacyjną na miejscu trzecim. W części finałowej wykazał się najwyższymi umiejętnościami rozwiązywania problemów. Przyznano mu Nagrodę Specjalną, jako uznanie za niestandardowe podejście oraz to, że jako jedyny bezbłędnie poradził sobie w pewnych etapach tej rundy. Ostatecznie etap finałowy i całe zawody Paweł Malinowski ukończył jako trzeci wśród specjalistów w zakresie urządzeń Yamaha SMT z całego świata.
W lutym 2021 roku Grupie Renex został przyznany tytuł Yamaha Best Service Provider Award. Grupa została wtedy doceniona za najlepszy w skali Europy poziom usług związanych z serwisem dostarczanych urządzeń, ich instalacją i przeprowadzanymi szkoleniami w zakresie montażu oraz inspekcji komponentów SMT.
źródło: Renex