Grupa Renex - 34 lata działalności

Początek czerwca, jak co roku, jest okazją do świętowania rocznicy powstania jednego z liderów branży elektronicznej. Tradycją jest rodzinny piknik, którego ważnym elementem są jubileusze pracowników - 10, 15 oraz 25 lat pracy w firmie.

Posłuchaj
00:00

Czerwcowe spotkania to dla Grupy Renex nie tylko okazja do podsumowania dotychczasowych osiągnięć, ale także czas na spojrzenie w przyszłość. Kontynuując nieustanny rozwój i wprowadzając innowacyjne rozwiązania, firma chce przyczyniać się do postępu w branży elektronicznej, zarówno na terenie Polski, jak i na całym świecie.

Model biznesowy firmy oparty jest na rodzinnych więziach i tradycjach, co niesie ze sobą wiele wyzwań, ale również unikatowe korzyści. Zdaniem właścicieli, taka struktura pozwala na bardziej personalne podejście do pracowników i klientów, a także sprzyja budowaniu zaufania, a coroczny piknik stanowi najlepsze tego potwierdzenie.

Uczestnicy firmowego wydarzenia mogli skorzystać z przygotowanego programu, który zapewniał atrakcje dla każdego, niezależnie od wieku. Tematem przewodnim tegorocznego pikniku były alpaki, które pojawiły się nie tylko w materiałach promocyjnych, ale również na miejscu. Strefa gastronomiczna przygotowana została przez pracowników restauracji Portofino, należącej do Grupy Renex.

Źródło: Renex

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.