Lifestyle Expo 2010

Lifestyle Expo to targi, w których firmy z Chin i HongKongu przyjeżdżają do Polski i prezentują polskim przedsiębiorcom swoje produkty z wielu branży, w tym także elektronikę i sprzęt komputerowy. Taka impreza została zorganizowana już po raz drugi i miała miejsce w dniach 21-23 września w hali Expo XXI w Warszawie.

Posłuchaj
00:00

Uczestniczyło w niej ponad 200 przedsiębiorców, którzy zajęli całą halę i szukali możliwości nawiązania kontaktów z partnerami z Polski. Idea Lifestyle Expo z pewnością jest formułą unikalną i zasługuje na popularyzację, niemniej z punktu widzenia branży elektronicznej wadą fatalną był brak elektroniki w ekspozycjach. Jedno stoisko z radiotelefonami plus dwa inne z konsumenckimi gadżetami to o wiele za mało, aby zainteresować specjalistów.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Szkolenia dla sektora kosmicznego w centrum szkoleniowym Renex EEC
Projektowanie i badania
Ogniwa słoneczne zasilą elektronikę prosto ze światła w pomieszczeniach
Projektowanie i badania
Pierwsze w Europie centrum danych OpenAI
Komunikacja
Czy Internet Agentów - IoA - stanie się następcą IoT?
Projektowanie i badania
Światłowody zamienią się w czujniki: rewolucyjny system monitoringu mostów i tuneli
Komponenty
Rynek urządzeń do produkcji płytek półprzewodnikowych osiągnie 184 mld USD do 2030 r.
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów