wersja mobilna
Online: 575 Środa, 2018.01.17

Biznes

Bezpłatne szkolenia firmy Vector dla instalatorów

środa, 31 sierpnia 2011 09:09

Firma Vector, dostawca rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej, organizuje cykl bezpłatnych szkoleń w ramach Akadamii Instalatora. Podczas spotkań zademonstrowane zostaną nowe rozwiązania, które umożliwiają Instalatorom realizację wysokiej jakości usług multimedialnych przy obniżonych kosztach inwestycyjnych i eksploatacyjnych. Ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem uczestniczenia w spotkaniu jest wypełnienie formularza rejestracji - www.abovio.vector.com.pl/akademia.

Tematy najbliższych spotkań:

  • Projektowanie i realizacja sieci w oparciu o stacje czołowe (alternatywne sposoby finansowania, modernizacja jako źródło zysku)
  • PHILIPS - nowoczesne rozwiązanie płatnej telewizji - MyChoice - szansa na dodatkowe zyski dla obiektu
  • Jaki wpływ na biznes Instalatora ma pojawienie się DVB-T? Szanse i zagrożenia.
  • Aktualna oferta VECTOR abovio

Warsztaty odbędą się w ośmiu miejscach w Polsce w następujących terminach:

  • 20.09.2011 - SZCZECIN - Hotel Panorama
  • 21.09.2011 - POZNAŃ (Luboń -Hotel Poznański)
  • 22.09.2011 - WROCŁAW (Bielany Wrocławskie - Hotel Bielany)
  • 23.09.2011 - GLIWICE - Hotel Tawerna
  • 26.09.2011 - TARNÓW (Zgłobice - Hotel Dunajec)
  • 27.09.2011 - WARSZAWA (Raszyn - Hotel Falenty)
  • 28.09.2011 - OLSZTYN - Hotel Omega
  • 29.09.2011 - GDYNIA - VECTOR, Krzemowa 6

MP

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com