Vector na Cablu 2009

W listopadzie 2009 w Bukareszcie odbyła się czternasta edycja Konwencji Branży Kablowej Cablu 2009. Jest to jedno z ważniejszych wydarzeń przemysłu kablowego w Europie Środkowej i jednocześnie największa impreza branżowa w Rumunii, która tym razem zgromadziła około 500 producentów z krajów europejskich.

Posłuchaj
00:00

W Cablu 2009 uczestniczyła też firma Vector, która na stoisku rumuńskiego dystrybutora firmy Teledatanet przedstawiła wybrane produkty ze swojej oferty: Beta Pro 60G, Gamma O33, Beta Pro 50, Lambda Pro 50, Opti, Lambda Pro 40, Lambda Pro 20 oraz najnowszy wzmacniacz końcowy Amigo P36.

Powiązane treści
Bezpłatne szkolenia firmy Vector dla instalatorów
Arris i Vector rozwijają współpracę
Vector na targach ANGA Cable 2009
Vector wdrożył DOCSIS 3.0 I-CMTS
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Jaki był pierwszy dzień targów ENERGETAB 2025?
Produkcja elektroniki
Renew Center firmy Evernex w rok naprawia ponad 200 tysięcy części
Pomiary
Miniaturowe sensory MEMS TDK wyznaczają nowy standard w analizie rzutu oszczepem
Produkcja elektroniki
X-FAB otwiera nowy cleanroom w malezyjskiej siedzibie
Komunikacja
Farnell wzmacnia ofertę IoT – nowe rozwiązania bezprzewodowe Digi International już w dystrybucji
Komunikacja
Nowy e-book firmy Mouser odkrywa przyszłość komunikacji satelitarnej
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów