Lechpol prezentuje plany na przyszły rok

W dniach 5-6 października 2013 r. w Hotelu Warszawianka Congress & SPA w Jachrance k. Warszawy odbyła się doroczna konferencja szkoleniowa firmy Lechpol, dystrybutora urządzeń elektronicznych, w tym elektroniki konsumenckiej, dostępnej na rynku pod markami Peiying i Kruger&Matz. Celem spotkania było omówienie planów rozwoju firmy na najbliższy rok oraz zaprezentowanie nowości w ofercie. W tym roku w spotkaniu udział wzięło blisko 500 partnerów handlowych firmy.

Posłuchaj
00:00

Zgromadzonych przywitał prezes firmy Lechpol - Zbigniew Leszek - na zdjęciu.

Powiązane treści
Sukcesy Lechpolu potwierdzone nagrodami
Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów
Lechpol po raz piąty Gazelą Biznesu
Lechpol wśród Liderów Przedsiębiorczości Roku 2013
Lechpol nagrodzony statuetką Złotego Orła Biznesu
Gazela Biznesu oraz tytuł Rynkowego Lidera Innowacji 2012 dla Lechpolu
Dobry rok dla Lechpolu
Rozmowa z właścicielem firmy Lechpol Zbigniewem Leszkiem
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Nowy standard realme w zakresie trwałości baterii - 1400 cykli do 2027 roku
Produkcja elektroniki
Scanfil przejął MB Elettronica
Optoelektronika
Skylark Lasers przyspiesza ekspansję w Chinach – wsparcie zapewnia Intralink
Produkcja elektroniki
Firmy Trinasolar i HoloSolis podpisały umowę licencyjną na technologię TOPCon
Produkcja elektroniki
ST Microelectronics kupił biznes MEMS od NXP
Komponenty
Strategiczna współpraca Lotus i EDOM w regionie APAC
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów