wersja mobilna
Online: 400 Poniedziałek, 2018.04.23

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

niedziela, 22 kwietnia 2018 20:05

The world's first Android-based smartphone with 3D facial recognition technology is unlikely to hit the market until the third quarter of 2018 due to insufficient capability to integrate related hardware and software at 3D sensing solution providers, according to Digitimes Research. While the 3D sensing module jointly developed by Qualcomm, Himax Technologies and Truly Opto-electronics is believed to be the most mature 3D sensing solution currently available in the market, the limit of using only Qualcomm's Snapdragon 845 CPU in the module has deterred the top-five Android phone makers, with the exception of Xiaomi Technology, from using this module for their high-end models.

więcej na: www.digitimes.com