wersja mobilna
Online: 558 Niedziela, 2017.11.19

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 20:08

IPC provider Ennoconn plans to set up an operational and development center in Suzhou, eastern China in 2018 in order to grasp business opportunities arising from the China government's Made in China 2025 initiation, according to company sources. Details for the establiment of the center, which will include setting up strategic alliances with local concerns, will be finalized in the first half of 2018, said the sources. Meanwhile, the company reported net profits of NT$312 million for the third quarter of 2017, up 10.16% on quarter and 18.93% on year. EPS for the quarter stood at NT$4.12 compared to NT$3.75 a quarter earlier and NT$2.62 a year earlier. Third-quarter revenues came to NT$11.889 billion with a gross margin of 30.06%.

więcej na: www.digitimes.com