wersja mobilna
Online: 403 Poniedziałek, 2018.06.25

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

poniedziałek, 25 czerwca 2018 14:00

Japan’s Toshiba Corp said the U.S. Securities and Exchange Commission had completed an investigation of its past accounting practices without fining the company. “We understand that all SEC investigations regarding our accounting have been completed,” a spokesman told Reuters, adding that there was no penalty or censure. A phone call to the SEC was connected to an answering machine after business hours in the United States, and an email asking for comment did not receive an immediate reply. Toshiba’s 2015 accounting scandal uncovered widespread accounting errors at the laptops-to-nuclear conglomerate going back to around 2008.

więcej na: www.reuters.com