wersja mobilna
Online: 489 Niedziela, 2018.02.18

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

sobota, 17 lutego 2018 20:03

Chinese telecoms equipment group ZTE Corp hit back on Thursday against concerns from U.S. lawmakers that it is a vehicle for Chinese espionage, saying it was a trusted partner of its U.S. customers, state news agency Xinhua reported. China is trying to gain access to sensitive U.S. technologies and intellectual properties through telecommunications companies, academia and joint business ventures, U.S. senators and spy chiefs warned on Tuesday. Republican Senator Richard Burr, chairman of the Senate Intelligence Committee, said he was concerned about the ties to the Chinese government of Chinese telecoms companies like Huawei Technologies Co Ltd and ZTE.

więcej na: www.reuters.com