wersja mobilna
Online: 437 Środa, 2018.01.17

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

środa, 17 stycznia 2018 07:54

Sharp will begin to mass-produce OLED panels for smartphones as soon as the first quarter of 2018 and plans to launch new smartphones featuring its own OLED displays in June or July, according to company president and CEO Dai Jeng-wu. Sharp is ready for volume production of OLED panels but actual shipments will be set in accordance with clients' product launch schedules, Dai said on the sidelines of a press conference held in Taipei. Sharp would be the first Japan-based panel maker to have the capability to produce OLED displays for smartphones, the Japan-based Nikkei reported earlier. Sharp, now a Foxconn Electronics (Hon Hai) company, is seeking to enter Apple's iPhone X supply chain, in which Samsung Display is currently the sole supplier of OLED panels, according to industry sources.

więcej na: www.digitimes.com