wersja mobilna
Online: 787 Piątek, 2018.02.23

Biznes

Applied Materials i Tokyo Electron utworzą Eteris

wtorek, 08 lipca 2014 11:10

Spółki Applied Materials i Tokyo Electron Limited zaprezentowały nazwę i logo firmy, która powstanie w wyniku ich połączenia. Wydarzenie to stanowi znaczący postęp w procesie łączenia przedsiębiorstw. W ubiegłym miesiącu akcjonariusze Applied Materials i Tokyo Electron zadeklarowali silne wsparcie dla tej fuzji. Spośród akcjonariuszy uprawnionych do głosowania około 99% reprezentujących Applied Materials oraz 95% udziałowców Tokio Electron głosowało za połączeniem. Transakcja powołująca Eteris zostanie sfinalizowana w drugiej połowie 2014 r.

"Eteris", pochodzące od koncepcji nieustannego wprowadzania innowacji, wymawiane eh-TAIR-iss, uosabia ducha nowej firmy i mówi, co sprawia, że ​​połączenie jest wyjątkowe.

- Nowa nazwa dla naszej firmy opiera się na wartościowym dziedzictwie Applied Materials i Tokyo Electron, tworząc coś większego niż prosta suma dwóch. Kiedy ogłosiliśmy plany połączenia, wiedzieliśmy, że to odważny krok naprzód dla naszego przedsiębiorstwa. Nazwa Eteris pokazuje nasze zaangażowanie w kreowanie nowej i ekscytującej przyszłości naszej firmy, by mogła tworzyć i udostępniać innowacje technologiczne, które poprawiają jakość życia - powiedział Tetsuro Higashi, prezes i dyrektor generalny Tokyo Electron.

- Eteris jest innowacyjne i przyszłościowe, a nasze logo symbolizuje możliwości wejścia w nową erę innowacji i wzrostu. Z nową nazwą, misją i wizją, prowadzimy naszą nową firmę w kierunku szybszych działań, mających na celu realizację naszej strategii i rozpoczęcia tworzenia nowej wartości - powiedział Gary Dickerson, prezes i dyrektor generalny firmy Applied Materials.

Zamknięcie transakcji łączenia przedsiębiorstw podlega zwyczajowym warunkom określonym w umowie, w tym również ocenie odpowiednich instytucji międzynarodowych.

źródło: Applied Materials

 

World News 24h

piątek, 23 lutego 2018 12:01

AU Optronics will begin to ship 8K TV panels in sizes ranging from 65- to 85-inch in the first half of 2018, while also ramping up shipments of all-screen displays for handset applications, according to Liao Wei-lun, president of AUO's video products business group. Shipments of TV panels in 65-inch and above sizes will be a major focus of AUO as global sales of 65- and 70-inch TVs and display products are expected to grow 40% and 50% on year, respectively, in 2018, Liao reasoned. The penetration rate of 65-inch and above sizes of 8K TVs will start gaining momentum in 2018 and reach 10% in 2020, Liao said, adding that AUO will begin volume production of 8K TV panels soon to cash in on the emerging trend.

więcej na: www.digitimes.com