Konferencja i wystawa RadioExpo

RadioExpo to połączenie konferencji i wystawy poświęcone prezentacji produktów, systemów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań z zakresu profesjonalnej łączności radiowej. RadioExpo organizowane jest od 2014 roku, a jego celem nadrzędnym jest prezentacja najnowszych rozwiązań łącznościowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń. Uczestnikami konferencji są przedstawiciele instytucji i firm wykorzystujących środki łączności radiowej: służby państwowe, firmy telekomunikacyjne, firmy taksówkowe i ochroniarskie.

Posłuchaj
00:00

Wystawa grupuje kilkanaście firm zajmujących się aparaturą pomiarową i środkami łączności. W tym roku RadioExpo odbyło się w dniach 4-5 października w Warszawie. Wśród wystawców spotkać można było przedstawicieli m.in. firm Digimes, Meratronik, Radmor, Neopta i DGT.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
TI znowu podniósł ceny
Produkcja elektroniki
Na etykietach będą punkty za naprawialność
Produkcja elektroniki
Polski zakład tajwańskiej firmy Compal ruszy jeszcze w 2025 roku
Optoelektronika
Branża termowizyjna przekracza wartość 7 mld dolarów, napędzana przez rynek chiński
Optoelektronika
Nowoczesne rozwiązania oświetleniowe dla terenów parkowych
Produkcja elektroniki
Już wkrótce świat przejdzie na materiały termoprzewodzące o wysokiej wydajności
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów