BlackBerry chce inwestować w motoryzację

Jak donosi Wall Street Journal, firmy BlackBerry, Tata Motors oraz Jaguar Land Rover prowadzą zaawansowane rozmowy dotyczące kontraktu, w ramach którego BlackBerry ma dostarczać pozostałym sygnatariuszom oprogramowanie do budowy systemów dla samochodów autonomicznych i elektrycznych. Umowa ma być podobna do podpisanej z firmą Ford Motor i pozwalającej na wykorzystanie oprogramowania QNX BlackBerry oraz stworzenie systemu operacyjnego i programu kontrolującego funkcjonalności udostępniane w nowych pojazdach, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa.

Posłuchaj
00:00

Firma BlackBerry coraz więcej inwestuje w przemysł motoryzacyjny, chcąc zrekompensować porażkę poniesioną na rynku telekomunikacyjnym. W dziedzinie motoryzacji przyjmuje rolę dostawcy oprogramowania dla firm rozwijających nowe technologie przeznaczone dla pojazdów.

Według Wall Street Journal nie doszło jeszcze do sporządzenia ostatecznej wersji umowy między BlackBerry, Tata Motors i Jaguarem, co więcej - rozmowy mogą jeszcze zakończyć się fiaskiem.

źródło: WNP

Powiązane treści
BlackBerry kupuje Cylance - inwestuje 1,4 mld dolarów w cyberbezpieczeństwo
Motoryzacja w 2018 roku idzie na rekord
Motoryzacja i przemysł motorem wzrostu rynku półprzewodników
BlackBerry kupi Good Technology za 425 mln dolarów
BlackBerry po raz kolejny redukuje zatrudnienie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Qualcomm przejmuje Arduino
Projektowanie i badania
Globalny wyścig robotaxi nabiera tempa
Aktualności
Centra danych współczesnymi ciepłowniami?
Komponenty
RS przejmuje Distrelec - powstaje nowy potentat dystrybucji przemysłowej
Komponenty
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia globalny rynek procesorów
Aktualności
Samsung otwiera w Warszawie największe centrum biznesowe w Europie
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów