wersja mobilna
Online: 377 Poniedziałek, 2017.11.20

Biznes

Hitachi powoli wycofuje się z rynku plazmowych TV

wtorek, 23 września 2008 13:14

Hitachi ogłosiła, że jako nowego dostawcę części do telewizorów plazmowych wybrała firmę Matsushita. Umowa dotyczy m.in. dostaw gotowych paneli szklanych. Według części analityków, decyzja ta może sugerować, iż Hitachi rozważa możliwości wycofania się ze słabnącego rynku plazmowych telewizorów. Firma zmuszona jest zmagać się nie tylko z silną konkurencją ze strony większych producentów, ale także z rosnącą przewagą technologii LCD nad plazmową oraz malejącymi cenami. Obecnie, Hitachi posiada ok.

7,5% udziałów w rynku telewizorów plazmowych. Jednak niepewna sytuacja w branży powoduje, iż coraz większa ilość producentów powoli wycofuję się z tego typu działalności. Przykładem jest Pioneer, który zdecydował się zaprzestać produkcji własnych paneli plazmowych a zamiast tego kupuje je właśnie od Matsushity.

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 20:08

IPC provider Ennoconn plans to set up an operational and development center in Suzhou, eastern China in 2018 in order to grasp business opportunities arising from the China government's Made in China 2025 initiation, according to company sources. Details for the establiment of the center, which will include setting up strategic alliances with local concerns, will be finalized in the first half of 2018, said the sources. Meanwhile, the company reported net profits of NT$312 million for the third quarter of 2017, up 10.16% on quarter and 18.93% on year. EPS for the quarter stood at NT$4.12 compared to NT$3.75 a quarter earlier and NT$2.62 a year earlier. Third-quarter revenues came to NT$11.889 billion with a gross margin of 30.06%.

więcej na: www.digitimes.com