Jakub Pancewicz nowym General Managerem w Lenovo MBG

Od 1 kwietnia 2018 r. stanowisko General Managera w Lenovo MBG na Polskę i region Europy Południowo-Wschodniej (SEE) obejmie Jakub Pancewicz. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój marki Motorola w Polsce i SEE, a jego zadaniem głównym będzie wzrost świadomości marki Motorola w Polsce i dalsze zwiększanie udziału w rynku, aż do osiągnięcia pozycji wiodącej marki smartfonów w regionie SEE.

Posłuchaj
00:00

Kuba Pancewicz ma międzynarodowe doświadczenie na rynku smartfonów i mobilnych produktów. W ostatnich latach pełnił funkcję CEO w firmie Young Digital Planet należącej do Sanoma Group, tworzącej cyfrowe rozwiązania dla edukacji w 45 krajach na świecie. W latach 1998-2014 Jakub Pancewicz pracował w firmie Nokia, pełniąc m.in. funkcję General Managera w Polsce i zarządzając rynkami zagranicznymi, a od roku 2011 zajmował stanowisko Head of Mobile Phones w Europie. Wcześniej był związany także z firmą IBM.

źródło: Lenovo

Powiązane treści
Lenovo kupuje pakiet kontrolny jednostki PC firmy Fujitsu
Lenovo zwalnia ponad 1000 pracowników
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zasilanie
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów