Freescale stabilizuje długoterminowy wzrost

Freescale przedstawił raport sprzedaży za II kw. która wyniosła 824 miliony dolarów, porównując do 840 milionów za I kw. oraz do 1.47 miliarda za drugi kwartał 2008 r.

Posłuchaj
00:00

Na obniżenie się sprzedaży miały wpływ rezygnacja z rynku komunikacji bezprzewodowej oraz spadki w sektorze motoryzacyjnym. "Kontynuujemy dalszy rozwój Freescale" powiedział prezes firmy, Rich Beyer,"wyniki za drugi kwartał pokazują,że zmniejszamy koszty, zwiększamy dochody i umacniamy długoterminowy wzrost".

Zyski firmy w II kwartale wzrosły do 31% w porównaniu do 28% w I kwartale 2009 oraz 47% w roku ubiegłym. Straty w ciągu ostatnich trzech miesięcy wynosiły 345 milionów dolarów.

Powiązane treści
Freescale zamierza wejść na rynek zajmowany przez TI
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Mouser Electronics i igus zawarli globalną umowę dystrybucyjną
Zasilanie
Infineon zasili swoje zakłady zieloną energią elektryczną
Produkcja elektroniki
CBRTP rozwija produkcję 8-calowych podłoży GaN
Produkcja elektroniki
Chiny zaostrzają kontrolę eksportu materiałów akumulatorowych, pierwiastków ziem rzadkich i technologii pojazdów elektrycznych
Aktualności
30 lat Unisystemu: ludzie, idee i technologia napędzają wizualizację informacji
Projektowanie i badania
Qualcomm przejmuje Arduino
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025
Magazyn
Wrzesień 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów