Sprzedaż Logitecha wzrosła o prawie 14% - praca w domu zwiększa popyt

Logitech International poinformował we wtorek o wzroście sprzedaży w ostatnim kwartale o 13,6%. Było to możliwe dzięki zwiększeniu liczby osób korzystających z jego produktów podczas pracy w domu z powodu kryzysu związanego z koronawirusem. Sprzedaż wzrosła do 709,2 mln dolarów, w porównaniu do 624,3 mln rok wcześniej. Logitech produkuje kamery internetowe, klawiatury, myszy oraz urządzenia i oprogramowanie do wideokonferencji.

Posłuchaj
00:00

W kwartale zakończonym w marcu zysk operacyjny bez GAAP wzrósł o 23,3% do 79 milionów dolarów. Przez cały rok firma odnotowała wzrost sprzedaży o 6,7%, spełniając prognozę, podczas gdy jej roczny dochód operacyjny poza GAAP, wynoszący 387 mln dolarów, przekroczył planowany zakres, wynoszący 365-375 mln dolarów.

Firma Logitech obniżyła swoje prognozy zysków na cały najbliższy rok, aby uwzględnić zakłócenia łańcucha dostaw spowodowane pandemią Covid-19. Logitech powtórzył przy tym swoją prognozę sprzedaży. Firma zachowała również prognozy, które podała w marcu, dotyczące średniego jednocyfrowego wzrostu sprzedaży w całym roku obrachunkowym trwającym do końca marca 2021., spodziewając się wzrostu zysku operacyjnego do 380-400 mln dolarów.

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Google przeznaczy 7 mld dolarów na swoje centra danych i biura
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Czym jest vibe coding?
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Produkcja elektroniki
NGK rozbuduje amerykański zakład wytwarzający komponenty sprzętu do produkcji półprzewodników
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Informacje z firm
Robert Tarantowicz na Hong Kong FinTech Week and StartmeupHK Festival
Konferencja
Wieczór Biznesowy PTG Rzeszów
Gospodarka
Weidmüller ponownie w światowej czołówce - trzeci z rzędu złoty medal EcoVadis za zrównoważony rozwój

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów