Yamaha uruchamia salę do prezentacji online i narzędzia zdalnego wsparcia technicznego
| Gospodarka AktualnościDział Motor Europe SMT utworzył w swojej siedzibie głównej w Neuss, w Niemczech salę do prezentacji online, dzięki czemu odwiedzający mogą z każdego miejsca w Europie, z własnego komputera, zapoznawać się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami opracowanymi i dostarczanymi przez Yamahę. Ponadto firma uruchomiła usługę Cloud Service stworzoną w celu zapewniania zdalnego wsparcia technicznego i zwiększania wydajności dostarczonych urządzeń.
Prezentacje online są organizowane indywidualnie pod konkretne wymagania klienta i przesyłane w wysokiej jakości wideo. Usługa pozwala odwiedzającym odbyć wirtualny spacer i na żywo zapoznać się z najnowszymi funkcjami, konfiguracjami i procesami, takimi jak nadruk pasty lutowniczej, pick&place czy też inspekcja. Dzięki pełnej interakcji klient może przez cały czas zadawać pytania prowadzącym specjalistom.
Prezentacje mogą dotyczyć wszelkiej tematyki i zakresu interesującego klienta, obejmując np. nowe produkty czy wybrane szkolenia techniczne. Zapisów można dokonywać, kontaktując się z dowolnym lokalnym przedstawicielem lub agentem handlowym firmy Yamaha.
Rozwiązania serwisowe Yamaha
Oprócz opisanych nowych pokazów i szkoleń online Yamaha Service Solutions wprowadza nowe oprogramowanie Yamaha Remote Support, które umożliwia serwisowi Yamahy bezpieczne połączenie się ze sprzętem klienta, bezpośrednio z punktu serwisowego w Neuss. Oprogramowanie synchronizuje interfejs klienta z pulpitem agenta i zapewnia narzędzia pozwalające na zdalną analizę danych urządzenia oraz szybkie rozwiązywanie napotkanych problemów. Oprogramowanie obsługuje również czat, co pozwala na łatwą, bieżącą interakcję z serwisem.
źródło: Renex