Yamaha uruchamia salę do prezentacji online i narzędzia zdalnego wsparcia technicznego

Dział Motor Europe SMT utworzył w swojej siedzibie głównej w Neuss, w Niemczech salę do prezentacji online, dzięki czemu odwiedzający mogą z każdego miejsca w Europie, z własnego komputera, zapoznawać się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami opracowanymi i dostarczanymi przez Yamahę. Ponadto firma uruchomiła usługę Cloud Service stworzoną w celu zapewniania zdalnego wsparcia technicznego i zwiększania wydajności dostarczonych urządzeń.

Posłuchaj
00:00

Prezentacje online są organizowane indywidualnie pod konkretne wymagania klienta i przesyłane w wysokiej jakości wideo. Usługa pozwala odwiedzającym odbyć wirtualny spacer i na żywo zapoznać się z najnowszymi funkcjami, konfiguracjami i procesami, takimi jak nadruk pasty lutowniczej, pick&place czy też inspekcja. Dzięki pełnej interakcji klient może przez cały czas zadawać pytania prowadzącym specjalistom.

Prezentacje mogą dotyczyć wszelkiej tematyki i zakresu interesującego klienta, obejmując np. nowe produkty czy wybrane szkolenia techniczne. Zapisów można dokonywać, kontaktując się z dowolnym lokalnym przedstawicielem lub agentem handlowym firmy Yamaha.

Rozwiązania serwisowe Yamaha

Oprócz opisanych nowych pokazów i szkoleń online Yamaha Service Solutions wprowadza nowe oprogramowanie Yamaha Remote Support, które umożliwia serwisowi Yamahy bezpieczne połączenie się ze sprzętem klienta, bezpośrednio z punktu serwisowego w Neuss. Oprogramowanie synchronizuje interfejs klienta z pulpitem agenta i zapewnia narzędzia pozwalające na zdalną analizę danych urządzenia oraz szybkie rozwiązywanie napotkanych problemów. Oprogramowanie obsługuje również czat, co pozwala na łatwą, bieżącą interakcję z serwisem.

Źródło: Renex

Powiązane treści
Nagroda Yamaha Best Service Provider Award dla Grupy Renex
Yamaha wspiera badania na Uniwersytecie Friedricha Alexandra w Norymberdze
Renex wprowadza do oferty nowy, wysoko wydajny automat do montażu powierzchniowego YSM20R-PV
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Nowy e-book firmy Mouser odkrywa przyszłość komunikacji satelitarnej
Mikrokontrolery i IoT
Edge AI w natarciu – miliardowe inwestycje w inteligentny sprzęt
Komponenty
TDK stawia na inteligentne monitorowanie maszyn
Produkcja elektroniki
Czy walka o metale ziem rzadkich zaszkodzi polskim eksporterom elektroniki?
Komponenty
Nowa generacja chipów – fotonika otwiera drogę do superwydajnej AI
Produkcja elektroniki
Problemy z dostawami zwiększyły zagrożenie podróbkami
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Elektronik zaprasza na wrześniowe targi
Informacje z firm
RENEX EEC na stoisku POLSA podczas targów MSPO 2025
Informacje z firm
Essemtec na Gdańsk TEK Day 2025 - stoisko 54

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów