Kupimy 10 radarów do monitorowania pogody

Polska wybrała spółkę Leonardo Germany na dostawę 10 magnetronowych radarów pogodowych, pracujących w paśmie C, w ramach modernizacji swojej sieci radarów meteorologicznych. Koncern Leonardo zdobył również kontrakty na dostawę takich urządzeń dla klientów na Bliskim Wschodzie, w obu Amerykach, regionie Azji i Pacyfiku oraz w Europie, w tym we Francji oraz Norwegii. Ponadto firma wprowadziła na rynek system lidarowy Doppler SKIRON3D, który może mierzyć siłę wiatru oraz wykrywać niebezpieczne zjawiska wiatrowe.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Przyszłość rynku urządzeń radarowych - dywersyfikacja i nowe technologie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Trina Storage i Stiemo zbudują w krajach bałtyckich sieć potężnych magazynów energii
Projektowanie i badania
Dania chce mieć najpotężniejszy na świecie komputer kwantowy
Elektromechanika
Dold wzmacnia międzynarodową obecność - tworzy nowy oddział sprzedaży w Polsce
Projektowanie i badania
Tranzystory diamentowe odmienią elektronikę dużej mocy
Zasilanie
Nowy standard ładowania EV: EVerged i AMPECO połączą siły, by stworzyć sieć 5000 punktów w 2 lata
Aktualności
Portugalia potęgą w zakresie centrów danych?
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Portugalia potęgą w zakresie centrów danych?
Gospodarka
Globalny rynek smartfonów stoi w obliczu stagnacji
Gospodarka
Weller Tools świętuje 80 lat innowacji

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów