Nowy wice-dyrektor działu marketingu i sprzedaży Evatronix

Evatronix powołało na stanowisko wice-dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Carstena Elgerta, dotychczas przez 6 lat pełniącego funkcję dyrektora marketingu europejskiego oddziału Mentor Graphics. 

Posłuchaj
00:00

Wcześniej, był on dyrektorem zarządzającym VeriBest na Europę Centralną, zanim firma została przejęta przez Mentora. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe uwzględnia także pracę w działach sprzedaży i marketingu takich firm jak Intergraph Electronics, Cadence, SES, Caeco oraz Daisy Systems. Według zarządu Evatronix, doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach pozwoli firmie skoncentrować pracę działu marketingu i sprzedaży na właściwych działaniach mających na celu zwiększenie jej skali działalności.

Powiązane treści
Rozmowa z Sebastianem Hoppem, dyrektorem handlowym firmy Evatronix
Cadence przejmuje biznes IP firmy Evatronix
Jesienny Roadshow Evatronixa
Evatronix wprowadza na rynek procesor graficzny PANTA DP20
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Produkcja elektroniki
NGK rozbuduje amerykański zakład wytwarzający komponenty sprzętu do produkcji półprzewodników
Produkcja elektroniki
Metale ziem rzadkich - najpotężniejsze narzędzie Chin w walce o dominację gospodarczą
Aktualności
Weidmüller ponownie w światowej czołówce - trzeci z rzędu złoty medal EcoVadis za zrównoważony rozwój
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów