Nowy wice-dyrektor działu marketingu i sprzedaży Evatronix

Evatronix powołało na stanowisko wice-dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Carstena Elgerta, dotychczas przez 6 lat pełniącego funkcję dyrektora marketingu europejskiego oddziału Mentor Graphics. 

Posłuchaj
00:00

Wcześniej, był on dyrektorem zarządzającym VeriBest na Europę Centralną, zanim firma została przejęta przez Mentora. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe uwzględnia także pracę w działach sprzedaży i marketingu takich firm jak Intergraph Electronics, Cadence, SES, Caeco oraz Daisy Systems. Według zarządu Evatronix, doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach pozwoli firmie skoncentrować pracę działu marketingu i sprzedaży na właściwych działaniach mających na celu zwiększenie jej skali działalności.

Powiązane treści
Rozmowa z Sebastianem Hoppem, dyrektorem handlowym firmy Evatronix
Cadence przejmuje biznes IP firmy Evatronix
Jesienny Roadshow Evatronixa
Evatronix wprowadza na rynek procesor graficzny PANTA DP20
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Nowy standard realme w zakresie trwałości baterii - 1400 cykli do 2027 roku
Produkcja elektroniki
Scanfil przejął MB Elettronica
Optoelektronika
Skylark Lasers przyspiesza ekspansję w Chinach – wsparcie zapewnia Intralink
Produkcja elektroniki
Firmy Trinasolar i HoloSolis podpisały umowę licencyjną na technologię TOPCon
Produkcja elektroniki
ST Microelectronics kupił biznes MEMS od NXP
Komponenty
Strategiczna współpraca Lotus i EDOM w regionie APAC
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów