Assel - odpowiedni partner dla wymagających klientów

| Prezentacje firmowe

Firma Assel ma niemalże 40 lat doświadczenia w branży elektronicznej. Jesteśmy dostawcą usług EMS przede wszystkim dla firm z przemysłu (w tym branż specjalistycznych, jak górnictwo), medycznej (mamy certyfikat ISO 13845), bezpieczeństwa oraz transportu (m.in. kolejnictwo). Nie przez przypadek pracujemy głównie z firmami z Europy Zachodniej z branż, które są wymagające i oczekują o wiele bardziej zaawansowanych usług czy rozwiązań, niżeli oferuje większość EMS-ów, skupiających się przede wszystkim na montażu.

Assel - odpowiedni partner dla wymagających klientów

Rozwiązania biznesowe, które pomogą rozwiązać twoje problemy

W dzisiejszym świecie silnej konkurencji, firmy OEM powinny skupić się na rozwoju, promocji i sprzedaży swoich produktów, zamiast angażować czas oraz pieniądze w rozwiązania produkcyjne, takie jak inwestycje w park maszynowy, zasoby ludzkie, czy rozwój systemów planistycznych.

Powinny stawiać sobie za cel uwolnienie się od bardzo wysokich wydatków, na poziomie dziesiątek milionów złotych, a także unikanie zamrażania ogromnych sum w zapasy materiałowe, jak i umiejętność sprawnego nimi zarządzania i minimalizacji ryzyka. Istotą działalności OEM powinno być skupienie się na rozwoju produktu oraz siłach sprzedażowych.

Dekady działalności na rynku oraz pracy z zagranicznymi kontrahentami, pozwoliły nam na zdobycie ogromnej wiedzy z zakresu zarządzania materiałem oraz rozwiązań produkcyjnych. Przekłada się to na budowanie zaawansowanych rozwiązań zarządczych, planistycznych oraz kompetencji inżynieryjnych, z których codziennie korzystają nasi klienci.

W efekcie, nie tylko zmniejszają oni koszty i uwalniają środki na dalszy rozwój, ale także, w ramach współpracy, otrzymują rzetelne rozwiązania biznesowe. Pozwala to na szybką reakcję na wahania popytu, zwiększając przy tym elastyczność podmiotu.

Implementacja odpowiednio dobranych rozwiązań biznesowych, pozwoli na sprawny, dużo szybsze wprowadzenie produktów na rynek ("time-to-market"), nawet jeśli czas dostępu do komponentów do produkcji ("lead-time") wynosi kilka miesięcy. Minimalizuje to operacyjny chaos, "gaszenie pożarów" oraz nieprzewidywalne koszty. Wszystko po to, aby nasi klienci mogli dostarczyć swoje produkty na czas, zanim zrobi to konkurencja.

Rzetelne wsparcie inżynieryjne i zarządzanie produktem

Na podstawie doświadczeń pracy z firmami z Europy Zachodniej zdobyliśmy niezbędne doświadczenie i kompetencje, aby na każdym etapie życia produktu proponować szeroki wachlarz usług inżynierskich oraz okołoprodukcyjnych. Niezależnie od zagadnienia, pomożemy rozwiązać wszelkie bariery lub problemy techniczne związane z przeprojektowaniem, optymalizacją i dokumentacją produktu, a także rynkiem materiałowym lub testami (funkcjonalnymi, ICT lub środowiskowymi). W profesjonalny sposób wspieramy w procesie certyfikacji produktów przez instytucje audytorskie lub rządowe.

Nasza strategia skupia się na ciągłym rozwoju zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Dzięki temu jesteśmy w stanie śledzić stan produktów na każdym etapie wytworzenia, zapewniając nie tylko historię produkcji, przydatną w reakcji na wszelkie zdarzenia, ale także precyzyjną kontrolę jakościową na etapie wykonania. Systemy typu "traceability" oraz rejestracja zdarzeń na etapie produkcji to dzisiaj już podstawowe wymagania rynkowe. W szczególności dla odbiorców w wymagających branżach, takich jak medycyna, kolejnictwo czy górnictwo.

Zaufanie - zarządzanie jakością na wysokim poziomie

Odpowiednie systemy zarządzania, poparte certyfikatami, uwiarygodniają firmę EMS. O ile ISO 9001 (certyfikat jakościowy) czy ISO 14001 (certyfikat środowiskowy) są obecnie światowym standardem, Assel ma również certyfikat ISO 13485 dla produkcji urządzeń medycznych. Mamy także ISO 22301 (Business Continuity Management), gwarantujący ciągłość produkcji w razie wystąpienia kataklizmów.

Standardowo wykonujemy produkcję zgodnie z normami IPC klasy 2 oraz 3. Pojawiają się także oczekiwania precyzyjnego formułowania specyfikacji jakościowej dla wykonania montażu, które nie zawsze klienci potrafią zdefiniować samodzielnie lub nie mają takich zasobów. Od lat specyfikujemy dla nich indywidualne wymagania, wykraczające poza normy IPC klasy 2 czy 3.

Ponieważ elementem zarządzania jakością w produkcji jest zarządzanie dokumentacją samego produktu, Assel ma zaawansowane rozwiązania informatyczne oraz organizacyjne, które na każdym etapie pozwalają weryfikować, czy dokumentacja jest zgodna z oczekiwaniami klienta, czy wszystkie zmiany inżynieryjne zostały wprowadzone i czy odpowiednie komponenty zostały użyte w procesie produkcji.

Dlaczego Assel?

Finalnie, każdy z klientów szuka rzetelnego partnera. Takiego, który pomaga nam rozwiązywać problemy, pozwala osiągać cele, dostarcza wysoką jakość usług, zarazem nie proponując obietnic bez pokrycia.

Przy dzisiejszym bardzo dynamicznym rynku, zmiennym popycie oraz nagłym, często niespodziewanym, wzroście zamówień, zaawansowane rozwiązania biznesowe oparte na modelach planistycznych oraz odpowiednich umiejętnościach zarządczych są kluczowe. Kluczowym jest również znalezienie takiego dostawcy, który zaproponuje rozwiązania dopasowane do specyfikacji rynku konkretnego klienta.

Takiego, który traktuje każdego indywidualnie, zamiast podążać jednym, przetartym wcześniej szlakiem w każdym przypadku. Takiego, który dzięki rozbudowanym narzędziom planistycznym oraz dziennemu reagowaniu na wszelkie zmiany, pomoże zminimalizować zaangażowanie w materiał i związane z tym ryzyko.

Dlatego zamiast zaczynać od podstaw, angażować ogromne zasoby i inwestować w nieznane - warto skorzystać z rozwiązań oferowanych przez Assel, dostawcę usług kontraktowych. Doświadczenie, niezawodność oraz silne kompetencje inżynieryjne spowodowało, że aż 93% ankietowanych klientów firmy uważa jakość produkcji za naszą najmocniejszą stronę. Tym samym, 100% poleciło by nas innym.

Assel

Zobacz również