Maritex - sklep internetowy
| Prezentacje firmowe ArtykułyFirma Maritex, jeden z czołowych dystrybutorów elementów elektronicznych w Polsce, w ramach prowadzonej działalności udostępnia na swojej stronie internetowej sklep on-line, obsługujący podmioty gospodarcze i osoby prywatne. Przesyłki wysyłamy na terenie Polski oraz za granicę (głównie obszar Unii Europejskiej). Serwis został przygotowany w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.
Prezentowana w Internecie oferta zawiera ponad 8000 produktów, uporządkowanych w kategorie i grupy produktowe - struktura drzewa. Klient może skorzystać z indeksu obrazkowego, w którym struktura katalogu została przedstawiona za pomocą zdjęć elementów. Elementem ułatwiającym dostęp do oferowanych komponentów jest wyszukiwarka, za pomocą której szybko można odnaleźć produkt, wpisując jego oznaczenie kodowe lub fragment opisu.
Każdy element opisany jest za pomocą kodu towarowego, nazwy oraz cennika. Ikona „Info” umożliwia dostęp do karty produktu zawierającej rozszerzony opis. Dla większości towarów załączone są: zdjęcie i karta katalogowa w formie pliku pdf. Dla grup zawierających elementy o zbliżonej charakterystyce i wyglądzie (np. grupa złączy różniących się tylko liczbą kontaktów) zdjęcie oraz karta katalogowa są wspólne i są prezentowane w nagłówku grupy produktowej. Jeżeli elementy w grupie różnią się wyglądem i parametrami, to zdjęcie i pdf z kartą katalogową są dołączone do każdego produktu.
Nowe produkty w ofercie
Wszystkie nowości w naszej ofercie prezentowane są na stronie „Nowe produkty”. Informacja o nich jest również rozsyłana e-mailem do klientów subskrybujących biuletyn. Każdy użytkownik może dopisać się do listy, wypełniając prosty formularz na stronie głównej.
Rejestracja i logowanie
Z informacji umieszczonych na stronach sklepu internetowego mogą korzystać wszyscy użytkownicy. Aby złożyć zamówienie, należy się wcześniej zarejestrować. Po potwierdzeniu rejestracji za pomocą linku umieszczonego w otrzymanym e-mailu, dane klienta trafiają do naszego systemu informatycznego, gdzie konto użytkownika jest weryfikowane i uaktywniane. Klient po zalogowaniu może złożyć zamówienie, dodając kolejne produkty do koszyka z listy lub korzystając z formularza szybkiego zamówienia, wprowadzając kody towarowe i zamawianą ilość. Może również podejrzeć historię swoich zamówień oraz wystawionych dla niego faktur wraz z informacją o ich zapłatach. Zalogowany użytkownik może zmienić hasło dostępu.
Stany magazynowe na stronie są aktualizowane na bieżąco i pokazywane standardowo w formie ikon „+” (dostępny) i „-” (niedostępny). Wybranym klientom stany pokazujemy w formie liczbowej (ilość w magazynie). Dla towaru niedostępnego wyświetlany jest orientacyjny czas najbliższej dostawy. Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od zamawianej ilości. Dla każdego produktu prezentowana jest tabela cennika zawierająca ceny w powiązaniu z zamawianą ilością.
Koszyk
Do koszyka można dodać pojedynczy produkt lub listę elementów, podając dla każdego zamawianą ilość. Po wypełnieniu koszyka klient wybiera sposób spedycji - przesyłka kurierska lub odbiór osobisty - adres wysyłki i zatwierdza zamówienie. Każde zamówienie może opatrzyć własnym numerem, który zostanie wydrukowany na fakturze oraz komentarzem. Po zatwierdzeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie e-mailem.
Do czasu rozpoczęcia realizacji zamówienia może na stronie internetowej złożyć dyspozycję jego anulowania. Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej klient otrzymuje informacje o wysyłce wraz z numerem przesyłki, za pomocą którego może śledzić jej stan na stronie internetowej firmy spedytora.
Warunki sprzedaży
Szczegółowe warunki sprzedaży zostały opisane na stronie „Jak kupować”. Minimalna wartość zamówienia wynosi 30zł, natomiast dla każdej pozycji minimalna wartość to 2zł netto. Przesyłki dostarczamy firmą kurierską. Koszt paczki jest fakturowany kwotą zryczałtowaną 10,99zł netto (14,99zł dla przesyłek za pobraniem). Stałym, rzetelnym klientom przyznajemy prawo do płatności odroczonej - przelew 14 dni od wystawienia faktury, natomiast dla pozostałych mamy do wyboru: pobranie należności przez kuriera przy doręczeniu, przedpłata na konto (tylko firmy) lub gotówka w kasie. Standardowo zamówienia złożone do godz. 12 wysyłane są tego samego dnia. W wyjątkowych przypadkach (spiętrzenie wysyłek w magazynie, duża liczba pozycji w zamówieniu) termin realizacji może zostać wydłużony do 2-5 dni. Reklamacje rozpatrujemy po złożeniu zgłoszenia RMA na stronie internetowej.
Rozwój sklepu
Dbając o satysfakcję klientów, cały czas rozwijamy nasz sklep internetowy, dodając do niego nowe funkcjonalności lub zmieniając te istniejące, biorąc pod uwagę zgłoszenia klientów korzystających ze sklepu.