Farnell - 5 zasad dobrego dystrybutora komponentów elektronicznych
| Prezentacje firmowe ArtykułyFarnell to światowej klasy dystrybutor katalogowy elementów elektronicznych, elektrycznych oraz podzespołów i sprzętu do napraw, konserwacji i utrzymania ruchu (MRO) oferujący najwyższej jakości obsługę oraz szeroką ofertę ponad 475 000 produktów pochodzących od ponad 1200 wiodących producentów.
Po pierwsze: szeroka oferta
W ofercie Farnell ma ponad 475000 najwyższej jakości produktów gotowych do wysyłki w dniu złożenia zamówienia. Jako autoryzowany przedstawiciel ponad 1200 czołowych dostawców Farnell jest gwarancją najwyższej jakości i niezawodności dystrybuowanych komponentów.
Oferujemy m.in.: półprzewodniki, mikroprocesory, kondensatory, rezystory, optoelektronikę, elementy pasywne, złącza, elementy mocy i analogowe, elektromechanikę, automatykę, sprzęt testowy, audio-wizualny, wentylatory, przełączniki, obudowy, narzędzia ręczne i elektryczne, sprzęt lutowniczy, oświetlenie, czujniki, sprzęt do konserwacji i naprawy.
Po drugie: szybka i tania dostawa
Czas realizacji zamówienia wynosi jedynie 24 godziny. Składając zamówienie w Farnellu do godziny 16:00, otrzymasz gwarancję, że zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia, a produkty otrzymasz już kolejnego dnia roboczego. Koszt dostawy wynosi jedynie 5 euro. Jeśli zamówienie przekroczy wartość 500 euro, towary prześlemy bezpłatnie.
Po trzecie: brak minimalnej wartości zamówienia
W Farnellu nie ograniczamy klientów wartościami czy ilościami minimalnymi. Każde zamówienie traktujemy z takim samym zaangażowaniem. Dzięki Farnell utrzymywanie stanów magazynowych to wybór, a nie konieczność. Możemy dostarczyć Ci każdą liczbę elementów następnego dnia roboczego.
Po czwarte: obsługa sprzedaży
Farnell oferuje klientom łatwy dostęp do ponad 475 000 produktów ze swej stałej oferty, przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku oraz obsługę dedykowanego zespołu sprzedaży. Zamówienia składać można na stronie internetowej, poprzez e-mail, faks oraz telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu: 00 800 121 29 67. Dodatkowo zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami Farnella w Polsce.
Po piąte: wsparcie techniczne
Farnell oferuje swoim klientom bezpłatne wsparcie techniczne oraz dostęp do najnowszych produktów i technologii. Naszym klientom dedykujemy wyspecjalizowany dział techniczny, złożony z 44 inżynierów, którzy odpowiadają na wszelkie pytania i służą swoją wiedzą. Nowością jest też Czat Techniczny na Żywo – na naszej stronie www.farnell.com klienci mogą poczatować online z inżynierami Farnella oraz skorzystać ze szkoleń technicznych online TechCast.