Cree oraz Farnell podpisały umowę dystrybucyjną

Na mocy podpisanego dokumentu Farnell obejmie obowiązki dystrybucyjne całej standardowej oferty diod LED firmy Cree. Według zainteresowanych firm, nie tylko wzmocni to obecność Cree na globalnym rynku, ale także przyczyni się do zwiększenia oferty katalogowej Farnella oraz zwiększy zakres oferowanych rozwiązań w ramach kompleksowej obsługi klienta.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Farnell uruchamia program dystrybucji próbek razem z TT electronics Welwyn Components
Farnell wprowadza nowe produkty z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja
Farnell - 5 zasad dobrego dystrybutora komponentów elektronicznych
Farnell "Dystrybutorem Roku 2009" na Elektra Awards
Premier Farnell przejmuje CadSoft Computer GmbH
Farnell wprowadza przyjazne środowisku, opakowania biodegradowalne
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Kolejny projekt inwestycyjny z obszaru półprzewodników został anulowany
Mikrokontrolery i IoT
Mouser wspiera inżynierów w walce z cyberzagrożeniami – nowe Centrum Zasobów Bezpieczeństwa
Pomiary
Drukowany w 3D czujnik auksetyczny napędza rozwój elektroniki ubieralnej i robotyki
Produkcja elektroniki
Ceny rosną, bo skończyły się zapasy
Produkcja elektroniki
TI znowu podniósł ceny
Produkcja elektroniki
Na etykietach będą punkty za naprawialność
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Lipiec 2025
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów