Moduł nawigacyjny GNSS z 3-osiowym żyroskopem i czujnikiem przyspieszenia

Kategoria produktu: Moduły elektroniczne OEM

Działanie systemów zarządzania flotą pojazdów, pobierania opłat drogowych, alarmowych czy nawigacyjnych jest uzależnione od ciągłego, niezawodnego monitorowania położenia pojazdów w każdych warunkach, również w tunelach, na parkingach podziemnych czy na zatłoczonych autostradach. Do tego celu idealnie nadaje się najnowszy moduł NEO-M8L opracowany przez firmę u-blox, wyposażony w system ADR (Automotive Dead Reckoning) umożliwiający wyznaczanie położenia z wykorzystaniem wewnętrznych czujników ruchu, kierunku i wysokości w razie utraty sygnałów z satelitów.

NEO-M8L jest 72-kanałowym odbiornikiem GNSS (pobierającym dane z satelitów GPS/QZSS, GLONASS, BeiDou i Galileo) z wbudowanym 3-osiowym czujnikiem przyspieszenia i 3-osiowym żyroskopem, zamykanym w obudowie LCC-24 o wymiarach 16,0 x 12,2 x 2,5 mm. Dokonuje aktualizacji położenia z częstotliwością do 20 Hz, co w połączeniu z możliwością prowadzenia lokalizacji w miejscach niewidocznych dla satelitów pozwala na jego zastosowania w rekonstrukcji wypadków drogowych czy też do lokalizacji pojazdów skradzionych. Technologia ADR w przypadku układów najwyższej klasy umożliwia prowadzenie nawigacji w tunelach przez wiele kilometrów bez widoczności sygnałów z satelitów.

NEO-M8L charakteryzuje się bardzo łatwym połączeniem z systemem host, minimalizującym ryzyko popełnienia błędów projektowych oraz pozwalającym skrócić czas projektowania i wprowadzania urządzeń na rynek. Spełnia wymogi standardu ISO16750 odnośnie układów stosowanych w elektronice samochodowej. Jest produkowany w fabrykach z certyfikatem motoryzacyjnym ISO/TS 16949.

Pozostałe cechy:

  • dokładność pozycjonowania: 2,0 m CEP;
  • błąd położenia ADR: <3% dystansu przebytego bez GNSS;
  • częstotliwość aktualizacji danych: 20 Hz;
  • czas akwizycji danych (cold start): 27 s;
  • czas akwizycji danych (hot start): 4 s;
  • czułość: -160 dBm w trybie tracking;
  • pomiar przebytego dystansu;
  • współpraca z anteną aktywną lub pasywną;
  • wbudowany zegar RTC;
  • interfejsy UART, USB 2.0, SPI, DDC (kompatybilny z I²C);
  • zakres temperatur pracy: -40...+85°C.

Zapytania ofertowe
Moduł nawigacyjny GNSS z 3-osiowym żyroskopem i czujnikiem przyspieszenia
Zapytanie ofertowe