Przekaźnik elektromechaniczny 6,6 kW do pojazdów elektrycznych i hybrydowych

Fujitsu Components wprowadza na rynek pierwsze wersje próbne nowego przekaźnika o mocy znamionowej 6,6 kW (32 A/250 VAC) zaprojektowanego specjalnie do układów ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jego produkcję masową zaplanowano na marzec 2020. FTR-K5 to przekaźnik 1-Form-A do montażu na płytce drukowanej, pozwalający zwiększyć szybkość ładowania akumulatorów, a równocześnie zapewnić zgodność z ostrymi normami w zakresie wytrzymałości na udary i wibracje, obowiązującymi w elektronice samochodowej.

Jego maksymalna temperatura robocza, wynosząca +105°C oraz duża odległość między cewką i kontaktami (>8 mm), wyróżniają go na tle innych dostępnych obecnie przekaźników tej klasy. FTR-K5 zapewnia wytrzymałość dielektryczną do 5 kV AC między cewką i kontaktami oraz do 1 kV AC między sąsiednimi kontaktami. Pomimo małego poboru mocy na poziomie 900 mW, może pracować z prądem ciągłym do 40 A (bez przełączania). Producent ocenia jego żywotność na 30 tys. cykli.

Zapytania ofertowe
Przekaźnik elektromechaniczny 6,6 kW do pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Zapytanie ofertowe