Samochodowe kondensatory DC-link o pojemności 1,0...170 µF i napięciu znamionowym 450...1200 VDC
Systemy zielonej energii i pojazdy o zasilaniu elektrycznym spowodowały gwałtowny wzrost zapotrzebowania na falowniki. Wiele z nich pracuje w warunkach środowiskowych bardzo niekorzystnych dla podzespołów energoelektronicznych. Ponadto, często wymagają one długiego czasu pracy bez przestojów, zwiększając zapotrzebowanie na komponenty o bardzo dużej niezawodności. Do tego typu zastosowań firma CDE zaprojektowała serię kondensatorów DC-Link BLH, wykraczających poza wymogi najbardziej rygorystycznych norm branżowych w zakresie odporności na dużą wilgotność, wibracje i szybkie zmiany temperatury.
Kondensatory serii BLH uzyskały kwalifikację AEC-Q200. Przeszły wymagające testy THB w warunkach 85°C/85% RH przy napięciu znamionowym. Podczas, gdy większość producentów kondensatorów przeprowadza te testy w czasie 1000 godzin, kondensatory BLH przeszły test 1500-godzinny. Są one zamykane w obudowach z tworzywa sztucznego, odpornych na działanie rozpuszczalników. Uzyskały certyfikat UL i spełniają wymogi normy IEC61071. Poza motoryzacją, nadają się doskonale do zastosowań w instalacjach fotowoltaicznych, farmach wiatrowych, ładowarkach EV, zasilaczach UPS oraz wszelkiego typu falownikach średniej i dużej mocy, narażonych na ciężkie warunki środowiskowe.
Seria BLH obejmuje kondensatory o pojemności 1,0...170 µF i napięciu znamionowym 450...1200 VDC. Zapewniają one odporność na impulsy prądowe do 36 A rms. Mogą pracować w szerokim zakresie temperatury otoczenia od -40 do +105°C. Przy pracy z napięciem znamionowym w temperaturze +70°C ich przeciętny czas bezawaryjnej pracy producent określa na 100 tys. godzin.