Wraz ze wzrostem popularności zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS), rośnie również liczba kamer dużej rozdzielczości, instalowanych w pojazdach. W kamerach z transmisją LVDS jest stosowany szybki interfejs PoC (Power over Coax), umożliwiający transmisję sygnału i zasilania po wspólnym kablu koncentrycznym. Zwykle wymaga on zastosowania wielu cewek indukcyjnych o szerokim zakresie częstotliwości pracy do odseparowania sygnału i zasilania.
Murata wprowadza na rynek serię ceramicznych cewek indukcyjnych LQW18FT_0H, zaprojektowanych do samochodowych interfejsów PoC (Power Over Coax). W porównaniu z wcześniejszymi odpowiednikami, są one produkowane w mniejszych obudowach 0603 o wymiarach 1,6 x 0,94 x 1,15 mm. Są to cewki ekranowane z kwalifikacją AEC-Q200, mogące pracować w zakresie temperatury otoczenia od -40 do +125°C. Występują w 4 wersjach o indukcyjności od 0,55 do 2,2 μH. Charakteryzują się rezystancją wewnętrzną od 0,19 do 0,77 Ω i częstotliwością rezonansu własnego od 240 do 700 MHz.
Więcej na: www.murata.com