Transceiver do radarów samochodowych 76...81 GHz o dużej dokładności i małym poborze mocy
RAA270205 to transceiver do radarów samochodowych na pasmo 76...81 GHz, stosowanych w systemach ADAS i kierowania autonomicznego. Nadaje się do zastosowań w radarach obrazowych, dalekiego zasięgu i 4D. Zawiera po 4 kanały nadawcze i odbiorcze oraz wspiera konfiguracje do 16 kanałów MIMO (multiple-input and multiple-output). Ponadto, umożliwia łączenie kaskadowe kilku układów w aplikacjach wymagających większej rozdzielczości obrazowania.
RAA270205 jest transceiverem o dużej dokładności, oferującym pasmo o szerokości 5 GHz. Szybkość próbkowania wewnętrznego przetwornika A/C sięga 112,5 MSPS i jest niemal 3-krotnie większa od układów konkurencyjnych, a współczynnik szumów (9 dB) jest mniejszy od nich o 3 dB. Dodatkowo, układ pobiera dwukrotnie mniejszą moc, wynoszącą 1,2 W. Współczynnik chirp rate na poziomie 300 MHz/µs zapewnia dużą rozdzielczość obrazowania.
RAA270205 ma być dostępny w wersji próbnej w 1. kwartale 2023. Będzie produkowany w obudowie eWLB (embedded wafer-level ball-grid array) o powierzchni zaledwie 7,6 x 5,6 mm. Zapewnia kompatybilność ze standardami motoryzacyjnymi IATF 16949, AEC-Q100 Grade2 i ASIL B.
Pozostałe cechy:
- moc wyjściowa: 13 dBm/kanał,
- współczynnik szumów: 9 dB,
- szumy fazowe VCO: -97,5 dBc/Hz @ 1 MHz,
- podłoga szumowa PLL: -226 dBc,
- pobór mocy: 970 mW @ 40 fps,
- szerokość pasma modulacji: 4 GHz,
- szybki przetwornik A/C o zakresie dynamicznym 68 dB,
- wbudowany modulator, konwerter i jednostka FFT do wyznaczania odległości.