"Samochodowy" układ zarządzania zasilaniem z interfejsami CAN FD i LIN

SPSB081 to układ zarządzania zasilaniem, zaprojektowany do instalacji samochodowych. Zawiera regulator LDO o stałym napięciu wyjściowym 5 V, dodatkowy regulator LDO o napięciu wyjściowym 5 V lub 3,3 V, programowany za pośrednictwem interfejsu SPI, 4 sterowniki high-side oraz interfejsy CAN FD i LIN. Układ oferuje kilka trybów oszczędnościowych, pozwalających zmniejszyć pobór prądu w stanie spoczynkowym oraz programowalne tryby local/remote wake-up. Wbudowane sterowniki high-side, służące do zasilania diod LED i czujników, charakteryzują się wydajnością prądową 140 mA i rezystancją wewnętrzną 7 Ω. W każdym kanale dostępny jest układ monitorowania natężenia prądu.

SPSB081 zawiera rozbudowany system zabezpieczeń oraz wyjście diagnostyczne do sygnalizacji awarii. Cechy te pozwalają na zastosowania w systemach, które muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa funkcjonalnego, zgodnie z normą ISO 26262. Wszystkie wyjścia zawierają zabezpieczenie nadprądowe i przez rozwarciem obciążenia. Główny regulator LDO zawiera zabezpieczenie przeciwprzepięciowe i termiczne, a regulator programowalny zabezpieczenie przed przeciążeniem, przegrzaniem, zwarciem i odwrotną polaryzacją. Oba sygnalizują zwarcie do masy podczas uruchamiania i zapewniają ciągłe monitorowanie stanów awaryjnych.

SPSB081 jest zamykany w obudowie QFN32L o wymiarach 5 x 5 x 1 mm. Uzyskał kwalifikację AEC-Q100. Producent określa jego specyfikacje dla zakresu temperatury otoczenia od -40 do +150°C, przy czym maksymalna, dopuszczalna temperatura pracy wynosi +175°C.

Ceny hurtowe SPSB081 zaczynają się od 1,80 USD przy zamówieniach 1000 sztuk.

Zapytania ofertowe
"Samochodowy" układ zarządzania zasilaniem z interfejsami CAN FD i LIN
Zapytanie ofertowe