Drukowanie i dozowanie pasty lutowniczej i kleju - przegląd urządzeń, metody, problemy

Wysoki poziom technologiczny oraz duża konkurencyjność rozwiązań producentów urządzeń dają szerokie pole wyboru sposobu nakładania pasty lutowniczej, kleju oraz innych substancji zarówno w przemyśle elektronicznym, jak i w pozostałych gałęziach przemysłu.

Posłuchaj
00:00

W artykule omawiamy problemy i metody nakładania pasty i kleju za pomocą sitodruku lub bardziej zaawansowanego technologicznie dozownika.

 

Powiązane treści
Jetting, czyli dozowanie bezkontaktowe
Cynel Unipress wprowadza proszki stopów lutowniczych
Poprawa procesu drukowania pasty dzięki inspekcji metodą przesunięcia interferencyjnego
Zobacz więcej w kategorii: Technika
Komunikacja
Jak dobrać odpowiednią technologię komunikacji bezprzewodowej do aplikacji?
Projektowanie i badania
Technologia druku 3D FDM w nowej fazie rozwoju: od prototypowania do produkcji przemysłowej
Mikrokontrolery i IoT
NPU, czyli AI w mikrokontrolerach
Mikrokontrolery i IoT
Cyberbezpieczeństwo w systemach mikroprocesorowych
Komunikacja
Aparaty słuchowe
Mikrokontrolery i IoT
Wymagania prawne w zakresie cyberbezpieczeństwa zmieniają IoT/IIoT
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów