Premier Farnell ustanawia nowy standard w zakresie dostępności pomocy technicznej i wsparcia udzielanego projektantom i inżynierom elektronikom

Nowy zespół specjalistów w dziale wsparcia technicznego współpracuje z globalną siecią dostawców i producentów podzespołów elektronicznych i korzystając z ich doświadczeń dostarcza klientom najlepsze wsparcie techniczne na rynku elektroniki. Nowa funkcjonalność usług zawiera teraz 24-godzinny czat na żywo (Live Chat) zapewniający bez przerwy klientom z całego świata dostęp do wiedzy inżynierów wsparcia technicznego firmy Premier Farnell.

Posłuchaj
00:00

W ramach ogólnej strategii rozwoju firmy zakładającej koncentrację uwagi i działań rozwojowych na potrzebach inżynierów elektroników, przenoszenia biznesu do internetu oraz intensyfikacji działań na rynkach wschodzących, firma Premier Farnell (LSE: pfl) poinformowała o dwóch nowych funkcjonalnościach, jakie uzupełniły jej ofertę globalnych usług.

Czynny 24 godziny na dobę czat na żywo oraz nowy zespół wsparcia technicznego wpisuje się w najnowsze i najbardziej istotne trendy technologiczne w zakresie rozwoju elektroniki, umacniając wiodącą na rynku pozycję firmy w jakości obsługi klienta i ustanawiając nowy standard jakości usług i poziom dbania o potrzeby klientów.

Wszyscy członkowie zespołu wsparcia technicznego są certyfikowanymi ekspertami w swoich dziedzinach i uczestniczą regularnie w szkoleniach organizowanych przez producentów podzespołów, dzięki czemu zachowują swoje wysokie kompetencje i mają aktualną wiedzę o rynku. Usługi wsparcia technicznego świadczone klientom przez Premier Farnell są wspólne dla całej grupy firm wchodzących w skład, a więc Newark, element14 i Farnell.

Zespół inżynierów współpracuje w skali globalnej z producentami i dostawcami komponentów elektronicznych, zapewniając klientom firmy jeden z najlepszych na rynku zakres usług wsparcia technicznego, bazujący na najlepszych doświadczeniach zawodowych.

Nowa internetowa usługa 24-godzinnego czatu na żywo pozwala na bezpośrednie łączenie się klientów z inżynierami zespołu wsparcia technicznego Farnella. Serwis uzupełnia istniejące dotychczas media kontaktowe, a więc tradycyjny system telefoniczny i pocztę e-mail, które przez cały czas są dostępne w wielu narodowych językach.

Potrzeba bezpośredniej komunikacji ze specjalistami i projektantami elektroniki najczęściej pojawia się w takich obszarach tematycznych, jak systemy embedded, w aparaturze pomiarowej, układach dużej mocy, technologii analogowej, podzespołach pasywnych i optoelektronicznych oraz elementach elektromechanicznych. Aktualnie z zespołem wsparcia technicznego firmy Premier Farnell kontaktuje się około 500 tysięcy osób rocznie, dzięki czemu oszczędzają oni wiele czasu i pieniędzy unikając błędnych decyzji i rozwiązań.

„Premier Farnell jest zobowiązany do dostarczania klientom najlepszych możliwych informacji i doświadczeń inżynierskich, nieustannej poprawy jakości usług i zwiększania ich zakresu, w tym także do nieustannej poprawy jakości świadczonego wsparcia technicznego. Takie działania umacniają naszą pozycję na rynku i znaczenie, jakie przywiązujemy dla współpracy z inżynierami na całym świecie”, powiedział David Shen, wiceprezes Premier Farnell i dyrektor marketingu technicznego.

„Nasi klienci mają teraz możliwość uzyskania dokładnych informacji technicznych na temat oferowanych produktów od zespołu wsparcia technicznego, gdziekolwiek będą, kiedykolwiek będą w takiej potrzebie i w bliskim im języku, co z pewnością przyczyni się do znacznej oszczędności czasu w projektowaniu i uruchamianiu układów elektronicznych. Live Chat rozszerza nasze możliwości wspierania produkcji i jest kolejnym po oprogramowaniu EAGLE CadSoft działaniem skierowanym dla pomoc w działaniach projektowych.”

Powiązane treści
Farnell poszerza amerykańską ofertę narzędzi do systemów z rdzeniami ARM
Webcast Farnell i Linear poświęcony komponentom zasilającym
Po produkty ochrony EMI/ESD zapraszamy do firmy Farnell
Farnell dodaje ponad 9 tysięcy nowych produktów do swojej oferty handlowej
Farnell wprowadza do oferty serię złączy EXPlora firmy Bulgin przeznaczoną do pracy w środowiskach zagrożonych wybuchem
Popularne diody LED dużej mocy w ofercie Farnella
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku 2026
Zasilanie
Estońska farma PV w Luuri będzie miała magazyn energii o pojemności ponad 40 MWh
Zasilanie
Stoen zainstalował w Warszawie ponad pół miliona nowych inteligentnych liczników
Mikrokontrolery i IoT
Mouser Electronics rozszerza ofertę IoT – globalna umowa dystrybucyjna z Telit Cinterion
Produkcja elektroniki
Materiały szklane do produkcji półprzewodników zmieniają przyszłość urządzeń, procesów i łańcuchów dostaw
Komponenty
CBTG Technologie nawiązuje współpracę z Etron - nowe możliwości dla projektantów elektroniki
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Grudzień 2025
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025

Bonding optyczny made in Poland

W świecie nowoczesnych wyświetlaczy detale mają znaczenie. Jeden milimetr kieszeni powietrznej potrafi zadecydować o tym, czy obraz na ekranie będzie zachwycał kontrastem i głębią, czy zniknie pod warstwą refleksów. Dlatego właśnie bonding optyczny – precyzyjne łączenie wyświetlacza z panelem dotykowym lub szybą ochronną – stał się symbolem jakości w projektowaniu interfejsów użytkownika. A w Polsce liderem tej technologii jest firma QWERTY Sp. z o.o., jedyny krajowy producent, który wykonuje bonding we własnej fabryce, bez podzlecania procesów za granicę.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów