Premier Farnell ustanawia nowy standard w zakresie dostępności pomocy technicznej i wsparcia udzielanego projektantom i inżynierom elektronikom

Nowy zespół specjalistów w dziale wsparcia technicznego współpracuje z globalną siecią dostawców i producentów podzespołów elektronicznych i korzystając z ich doświadczeń dostarcza klientom najlepsze wsparcie techniczne na rynku elektroniki. Nowa funkcjonalność usług zawiera teraz 24-godzinny czat na żywo (Live Chat) zapewniający bez przerwy klientom z całego świata dostęp do wiedzy inżynierów wsparcia technicznego firmy Premier Farnell.

Posłuchaj
00:00

W ramach ogólnej strategii rozwoju firmy zakładającej koncentrację uwagi i działań rozwojowych na potrzebach inżynierów elektroników, przenoszenia biznesu do internetu oraz intensyfikacji działań na rynkach wschodzących, firma Premier Farnell (LSE: pfl) poinformowała o dwóch nowych funkcjonalnościach, jakie uzupełniły jej ofertę globalnych usług.

Czynny 24 godziny na dobę czat na żywo oraz nowy zespół wsparcia technicznego wpisuje się w najnowsze i najbardziej istotne trendy technologiczne w zakresie rozwoju elektroniki, umacniając wiodącą na rynku pozycję firmy w jakości obsługi klienta i ustanawiając nowy standard jakości usług i poziom dbania o potrzeby klientów.

Wszyscy członkowie zespołu wsparcia technicznego są certyfikowanymi ekspertami w swoich dziedzinach i uczestniczą regularnie w szkoleniach organizowanych przez producentów podzespołów, dzięki czemu zachowują swoje wysokie kompetencje i mają aktualną wiedzę o rynku. Usługi wsparcia technicznego świadczone klientom przez Premier Farnell są wspólne dla całej grupy firm wchodzących w skład, a więc Newark, element14 i Farnell.

Zespół inżynierów współpracuje w skali globalnej z producentami i dostawcami komponentów elektronicznych, zapewniając klientom firmy jeden z najlepszych na rynku zakres usług wsparcia technicznego, bazujący na najlepszych doświadczeniach zawodowych.

Nowa internetowa usługa 24-godzinnego czatu na żywo pozwala na bezpośrednie łączenie się klientów z inżynierami zespołu wsparcia technicznego Farnella. Serwis uzupełnia istniejące dotychczas media kontaktowe, a więc tradycyjny system telefoniczny i pocztę e-mail, które przez cały czas są dostępne w wielu narodowych językach.

Potrzeba bezpośredniej komunikacji ze specjalistami i projektantami elektroniki najczęściej pojawia się w takich obszarach tematycznych, jak systemy embedded, w aparaturze pomiarowej, układach dużej mocy, technologii analogowej, podzespołach pasywnych i optoelektronicznych oraz elementach elektromechanicznych. Aktualnie z zespołem wsparcia technicznego firmy Premier Farnell kontaktuje się około 500 tysięcy osób rocznie, dzięki czemu oszczędzają oni wiele czasu i pieniędzy unikając błędnych decyzji i rozwiązań.

„Premier Farnell jest zobowiązany do dostarczania klientom najlepszych możliwych informacji i doświadczeń inżynierskich, nieustannej poprawy jakości usług i zwiększania ich zakresu, w tym także do nieustannej poprawy jakości świadczonego wsparcia technicznego. Takie działania umacniają naszą pozycję na rynku i znaczenie, jakie przywiązujemy dla współpracy z inżynierami na całym świecie”, powiedział David Shen, wiceprezes Premier Farnell i dyrektor marketingu technicznego.

„Nasi klienci mają teraz możliwość uzyskania dokładnych informacji technicznych na temat oferowanych produktów od zespołu wsparcia technicznego, gdziekolwiek będą, kiedykolwiek będą w takiej potrzebie i w bliskim im języku, co z pewnością przyczyni się do znacznej oszczędności czasu w projektowaniu i uruchamianiu układów elektronicznych. Live Chat rozszerza nasze możliwości wspierania produkcji i jest kolejnym po oprogramowaniu EAGLE CadSoft działaniem skierowanym dla pomoc w działaniach projektowych.”

Powiązane treści
Farnell poszerza amerykańską ofertę narzędzi do systemów z rdzeniami ARM
Webcast Farnell i Linear poświęcony komponentom zasilającym
Po produkty ochrony EMI/ESD zapraszamy do firmy Farnell
Farnell dodaje ponad 9 tysięcy nowych produktów do swojej oferty handlowej
Farnell wprowadza do oferty serię złączy EXPlora firmy Bulgin przeznaczoną do pracy w środowiskach zagrożonych wybuchem
Popularne diody LED dużej mocy w ofercie Farnella
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia globalny rynek procesorów
Aktualności
Samsung otwiera w Warszawie największe centrum biznesowe w Europie
Aktualności
Samsung i OpenAI nawiązują strategiczne partnerstwo na rzecz rozwoju globalnej infrastruktury AI
Produkcja elektroniki
Powstaje gigant wart 4,4 mld dolarów - czwarty co do wielkości dostawca sprzętu do produkcji płytek półprzewodnikowych w USA
Optoelektronika
Smartwatche napędzają rozwój wyświetlaczy Micro LED
Produkcja elektroniki
Rynek dystrybucji komponentów w Europie nadal pod kreską
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów